Hørt hjertelyden idag <3

Ååååå, så kjekt!!

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Jeg fikk også høre hjertelyden for første gang i går, var på den første kontrollen. En helt fantastisk lyd!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg finner også hjertelyden på samme sted hver gang, Kjempe stas å høre på<3
Men er det noen her inne som har kjennskap til pulsen? Jeg er jo ganske tidlig ennå (uke 10), og hører hjertet "langt der inne". Teller de slagene jeg hører - og kommer fram til 92 per min. MEN, jeg er så usikker på om det er et typ "mellomslag" som jeg ikke hører (er for lavt til å være sikker). Da ligger isåfall slagene på 174 per min - og det blir vel mer korrekt, eller? :P *grønn*

Så koselig :)

Jeg fant også hjertelyden i går og i dag :D

Babyen ligger overraskende langt opp så det tok en stund før jeg fant den.
Midt mellom navlen og skambeinet :)

Verdens herligste lyd <3

Termin 16 februar

Ååh, så herlig, det er den beste lyden som finnes!! ;)
Hører hjertelyden her også :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg finner også hjertelyden på samme sted hver gang, Kjempe stas å høre på<3
Men er det noen her inne som har kjennskap til pulsen? Jeg er jo ganske tidlig ennå (uke 10), og hører hjertet "langt der inne". Teller de slagene jeg hører - og kommer fram til 92 per min. MEN, jeg er så usikker på om det er et typ "mellomslag" som jeg ikke hører (er for lavt til å være sikker). Da ligger isåfall slagene på 174 per min - og det blir vel mer korrekt, eller? :p *grønn*

sikker på at det ikke er din egen puls du hører da ? Syntes det var litt lite med 92 slag i minuttet. Jeg trodde også at det var et mellom slag jeg ikke fikk med meg første gang jeg hørte i uke 10 ( jeg telte til 82 slag i minuttet) men jeg fant fort ut i dag da jeg hørte den ordentlige hjertelyden at det jeg hadde hørt tidligere var min egen puls. Hjertelyden til babyen hører man tydelig slag og der var det ingen tvil da jeg telte til ca 160 slag i minuttet. Jeg skal ikke påstå noe, men vet det er flere som har blitt "lurt" av sin egen puls.

Jeg fant også hjertelyden i går og i dag :D

Babyen ligger overraskende langt opp så det tok en stund før jeg fant den.
Midt mellom navlen og skambeinet :)

Verdens herligste lyd <3

Termin 16 februar

Jøss så høyt oppe! Jeg må ta av trusa for å høre jeg :p

Finner rett ovenfor skambeinet.. men den ligger bak min egen puls så den er svak! Ligger nok langt bak ;)

Hører først min egen..også lille bebisen bak der igjen. Akkurat som et lokomotiv som durer avgårde! ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Jøss så høyt oppe! Jeg må ta av trusa for å høre jeg :p

Finner rett ovenfor skambeinet.. men den ligger bak min egen puls så den er svak! Ligger nok langt bak ;)

Hører først min egen..også lille bebisen bak der igjen. Akkurat som et lokomotiv som durer avgårde! ;)

Er sikkert derfor jeg har slitt med å finne hjertelyden, for jeg har også alltid lett helt nede ved skambeinet.
Magen har eksplodert nå i ferien! Enda godt at alle i familien har fått vite om nyheten, for nå er det virkelig vanskelig å skjule :p
Til og med sønnen min har kommentert at magen er blitt så stor og lurte derfor på om ikke jeg også hadde en liten baby slik som tante ^^

Er sikkert derfor jeg har slitt med å finne hjertelyden, for jeg har også alltid lett helt nede ved skambeinet.
Magen har eksplodert nå i ferien! Enda godt at alle i familien har fått vite om nyheten, for nå er det virkelig vanskelig å skjule :p
Til og med sønnen min har kommentert at magen er blitt så stor og lurte derfor på om ikke jeg også hadde en liten baby slik som tante ^^

Så koselig ♡ Jeg har bakovervendt livmor så hadde absolutt ikke forventet å høre noe før om noen uker enda! Veldig gøy. I går fikk også min kjære høre ♡

Så koselig ♡ Jeg har bakovervendt livmor så hadde absolutt ikke forventet å høre noe før om noen uker enda! Veldig gøy. I går fikk også min kjære høre ♡

Ååå.. Men det var jo kos <3
Jeg måtte bare ta opp hjertelyden på mobilen ^^

Termin 16 februar

Back
Topp