stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JappGratulerer! Med doppler?
Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Japphørte igår også, samme stedet. Ingen tvil
Termin 20. februar 2014
Jeg finner også hjertelyden på samme sted hver gang, Kjempe stas å høre på<3
Men er det noen her inne som har kjennskap til pulsen? Jeg er jo ganske tidlig ennå (uke 10), og hører hjertet "langt der inne". Teller de slagene jeg hører - og kommer fram til 92 per min. MEN, jeg er så usikker på om det er et typ "mellomslag" som jeg ikke hører (er for lavt til å være sikker). Da ligger isåfall slagene på 174 per min - og det blir vel mer korrekt, eller?*grønn*
Jeg fant også hjertelyden i går og i dag
Babyen ligger overraskende langt opp så det tok en stund før jeg fant den.
Midt mellom navlen og skambeinet
Verdens herligste lyd <3
Termin 16 februar
Jøss så høyt oppe! Jeg må ta av trusa for å høre jeg
Finner rett ovenfor skambeinet.. men den ligger bak min egen puls så den er svak! Ligger nok langt bak
Hører først min egen..også lille bebisen bak der igjen. Akkurat som et lokomotiv som durer avgårde!
Er sikkert derfor jeg har slitt med å finne hjertelyden, for jeg har også alltid lett helt nede ved skambeinet.
Magen har eksplodert nå i ferien! Enda godt at alle i familien har fått vite om nyheten, for nå er det virkelig vanskelig å skjule
Til og med sønnen min har kommentert at magen er blitt så stor og lurte derfor på om ikke jeg også hadde en liten baby slik som tante ^^
Så koselig ♡ Jeg har bakovervendt livmor så hadde absolutt ikke forventet å høre noe før om noen uker enda! Veldig gøy. I går fikk også min kjære høre ♡