Hørselvern på 17 mai

jente 92

Elsker forumet
Er det noen av dere som har tenkt til å bruke det? Har en på 14 måneder, vet ikke om det er nødvendig eller ikke :P

Vi kjøpte da guttungen bare var 3 mnd. Brukte de når han lå i vogna og skulle sove. Visste at det ville bli mye bråk og uvante lyder for han. Ellers den dagen brukte han de ikke, da vi trakk oss unna den største folkemengden.

Ville vurdert det om vi skulle vært i byn. Jenta (2 år)er ikke glad i høye lyder, ser for meg at hun ville blitt redd eller fått vondt i ørene.

Men i år skal hun bare en tur i det lokale toget og barneskolen der bestemoren bor, så der er i såfall bare bråk en liten stund og så er de ikke langt unna "hjem"

Ikke tenkt tanken.

Vi feirer forøvrig lokalt på skolen, det er begrenset med "bråk", ikke noe russebiler etc.

Aldri tenkt tanken engang, det er litt i overkant hysterisk i min verden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det MYE bråk 17 mai. Brukte det på gutten som var veldig var for lyder de første årene. På mellomste på 17 mai da hun var 4 mnd gammel.. Og kommer til å ta med i år til babyen på 11 mnd..

Om det er hysteri eller ikke kommer an på lydnivået der man er. Her er det tinitus fare enkelte steder. Så da føler jeg ikke det er hysteri å beskytte hørselen til barna

Hvilke hørselvern bruker man til baby da?
Vil gjerne ha til pjokken,men ser for meg at de man kjøper på fk til barn er litt vel store:p
Hva bruker dere?

Er jo ikke hysteri! Jeg syns selv det kan være ubehagelig høy lyd på 17. mai og konserter mm. På grensa til vondt noen steder.

Jeg får vondt i ørene av at mannen har tv-en for høyt på på enkelte sendinger.

Skal da ikke mye fantasi til for å tenke at et spedbarn faktisk kan få vondt av høye lyder, som på 17 mai.

har aldri slått meg at det er noe jeg burde, så kommer nok ikke til å ha det :)

For en genial ide, det skal jeg jammen meg prøve. Det hadde jeg aldri tenkt på. Min baby våkner av den minste lyd, hørselvern når hun blir trøtt 17. er verdt et forsøk. Hvis det virker kan hun kanskje bruke det hjemme også. :p:p

Back
Topp