Hører visst til her!

Litt overraskende har jeg termin allerede 6 juni og ikke 17 juli som jeg selv trodde!

Fikk til og med vite at det mest sannsynlig er en liten jente på UL i dag :Heartpink

Så artig!! Bare velstand å være enda lenger på vei så det går litt fortere. Heldig! Fant de det ut på UL? Hvordan fant de det ut om jeg kan spørre? Håper litt på samme vri selv på min UL om 2 uker

• Liker
Reactions: -B-
For en flott overraskelse!
Gratulerer og velkommen! :-)

• Liker
Oi, det var litt av ett hopp :-) nå er du plutselig over 12 uker :-)
Må være deilig, og gratulerer med en liten jente i magen, håper litt på at jeg også venter en jente, så mye fint å kjøpe :-)
Skal på ul 12+2 og håper at de kan se kjønnet da :-)

• Liker
Så artig!! Bare velstand å være enda lenger på vei så det går litt fortere. Heldig! Fant de det ut på UL? Hvordan fant de det ut om jeg kan spørre? Håper litt på samme vri selv på min UL om 2 uker

Han var ikke sikker altså og sa at det fortsatt kunne hende det var en gutt! Men han sa han ikke kunne se noen ting der og da var det ofte en jente. Samme sa han om datteren min da jeg var der med henne, og det var en jente xsmile5

Vet mange ikke vil si hva de tror hvis de ser noe fordi da kan det like gjerne være hovene kjønnslepper som en penis liksom.

Oi, det var litt av ett hopp :) nå er du plutselig over 12 uker :)
Må være deilig, og gratulerer med en liten jente i magen, håper litt på at jeg også venter en jente, så mye fint å kjøpe :)
Skal på ul 12+2 og håper at de kan se kjønnet da :)

Veldig rart! Har bare visst om graviditeten i en uke så vil nok føles som et kort svangerskap denne gangen :)

Gratulerer så mye! :) det er stas :D

Han var ikke sikker altså og sa at det fortsatt kunne hende det var en gutt! Men han sa han ikke kunne se noen ting der og da var det ofte en jente. Samme sa han om datteren min da jeg var der med henne, og det var en jente xsmile5

Vet mange ikke vil si hva de tror hvis de ser noe fordi da kan det like gjerne være hovene kjønnslepper som en penis liksom.

Kult:). Men hvordan fant legen ut at du var lengre på vei ? :)

Back
Topp