Hører vel til her da

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hei!
Positiv test (i flertall) og litt i sjokk....men glad!
Har en baby som bare er 7 mnd, så sånn sett var jeg lite forberedt.
Jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei, men termin er i januar. Digital viser 3 + og jeg tror jeg sist hadde mens for ca 6 uker siden.

Skal dere ta tidlig ul? Evt når?

Føler meg uggen/kvalm og svimmel.
Er dette normalt? Ikke vært særlig svimmel før

Hei!
Positiv test (i flertall) og litt i sjokk....men glad!
Har en baby som bare er 7 mnd, så sånn sett var jeg lite forberedt.
Jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei, men termin er i januar. Digital viser 3 + og jeg tror jeg sist hadde mens for ca 6 uker siden.

Skal dere ta tidlig ul? Evt når?

Føler meg uggen/kvalm og svimmel.
Er dette normalt? Ikke vært særlig svimmel før
Gratulerer :D Så gøy med to tette!

Da er du ca 8 uker på vei da? :)

Jeg tok tidlig ultralyd i uke 7 og så en liten bamsemums med et hjerte som slo :)

Jeg var også veldig svimmel i starten med denne!! Var ikke sånn med forrige... Legen sa det var vanlig da. Du burde kanskje sjekke jernlagrene dine nå som du er gravid og kanskje ammer/har ammet din på 7 mnd og kan mangle litt jern da.

Gratulerer :D Så gøy med to tette!

Da er du ca 8 uker på vei da? :)

Jeg tok tidlig ultralyd i uke 7 og så en liten bamsemums med et hjerte som slo :)

Jeg var også veldig svimmel i starten med denne!! Var ikke sånn med forrige... Legen sa det var vanlig da. Du burde kanskje sjekke jernlagrene dine nå som du er gravid og kanskje ammer/har ammet din på 7 mnd og kan mangle litt jern da.

Tusen takk og lige måde ❤️❤️
Er jeg ikke da bare ca 6 uker på vei? Eller tenker jeg feil?
Tok blodprøve forrige uke, så får svar på de denne uken. Tar folsyre og multivitamin så lenge iallfall.
Jeg ammer også ja. Rimelig sliten

Tusen takk og lige måde ❤️❤️
Er jeg ikke da bare ca 6 uker på vei? Eller tenker jeg feil?
Tok blodprøve forrige uke, så får svar på de denne uken. Tar folsyre og multivitamin så lenge iallfall.
Jeg ammer også ja. Rimelig sliten
Om du skulle hatt mensen for 6 uker siden hadde du vel eggløsning 2 uker før der igjen, og babyen er 8 uker. Og så plusser man på 2 uker (1. Dag i siste mens opplegg fra en 28 dagers lang syklus) så egentlig 10 uker da vil jeg tro :pompus: Tipper du er 10 uker nå da:) Er nok lurt med en tidlig ultralyd for deg!

Skjønner godt at du er sliten når du ammer en ved siden av nå ja!

Oj, ser nå at du skrev at du HADDE mensen for 6 uker siden, ikke at du forventet den for 6 uker siden :p hahah. Da blir regnestykket mitt helt helt feil!

Hvor langt du er på vei er avhengig av hvor lang syklus du har og når du forventet mens og slikt.

Da er vi i samme bås.. ❤
Blir 15 mnd mellom mine tre (er gravid med tvillinger i uke 9 og lillemor er 8 mnd).
Jeg er uggen og svimmel.. Antar svimmelheten skyldes lavt blodtrykk.

Da er vi i samme bås.. ❤
Blir 15 mnd mellom mine tre (er gravid med tvillinger i uke 9 og lillemor er 8 mnd).
Jeg er uggen og svimmel.. Antar svimmelheten skyldes lavt blodtrykk.

Oj! Tvillinger ❤️❤️❤️
Ja føler både kvalme og svimmelhet har kommet litt kastende over meg.... ubehagelig å være svimmel!

Gratulerer og velkommen hit!

Gratulerer! Da er vi nokså like langt på vei, jeg er 6+0 i dag :joyful: Jeg er også litt ekstra svimmel, kjenner det mye bedre nå om jeg reiser meg litt for fort for eksempel.

Gratulerer! Da er vi nokså like langt på vei, jeg er 6+0 i dag :joyful: Jeg er også litt ekstra svimmel, kjenner det mye bedre nå om jeg reiser meg litt for fort for eksempel.

Det er godt å høre man er flere som sliter med samme ting idet minste tusen takk! Gratulerer til deg også!

Back
Topp