Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du hadde fått positiv digital gratulerer så masseTror jeg skal være her med dere. Ikke turt å ta digital enda er bare 10 eller 11 dpo
Tenkte å ta den i morgen tidligEr litt sånn i tåka enda, tør ikke helt tro det.Tror du hadde fått positiv digital gratulerer så masse
Kjenner følelsen merkelig å plutselig være gravid liksom har liksom alltid sett for meg at når jeg ble gravid så kom jeg til å merke med en gang at noe vokste inni meg.. Sånn var det altså ikkeTenkte å ta den i morgen tidligEr litt sånn i tåka enda, tør ikke helt tro det.
Nope ikke her heller. Har ikke noen former for symptomer. Kun kvalme og ikke lyst på kaffe. Jeg Elsker kaffeKjenner følelsen merkelig å plutselig være gravid liksom har liksom alltid sett for meg at når jeg ble gravid så kom jeg til å merke med en gang at noe vokste inni meg.. Sånn var det altså ikke
Ja! Ikke noe spesielt jeg ikke har lyst på! Men spiste egg i dag.. Det gjør jeg ikke igjen på en stundNope ikke her heller. Har ikke noen former for symptomer. Kun kvalme og ikke lyst på kaffe. Jeg Elsker kaffe