Hører jeg til her eller i juli?

Trallefrøken

Glad i forumet
Februarlykke 2022❄️
Jeg ble brått usikker på hva som er riktig :hilarious:

Har termin 2. juli, men skal ha planlagt KS og det vil si at baby kommer rundt 26. juni +/-. Dette blir jo også termindatoen min med tanke på foreldrepenger.

Hvor hører jeg hjemme da? Juni eller juli? :hilarious:
 
Begge to kanskje. Ikke godt og si :happy:
Jeg har 21. Men skal ha keisersnitt. Så blir i starten av måneden. Så skjønner tanken.
 
Jeg ble brått usikker på hva som er riktig :hilarious:

Har termin 2. juli, men skal ha planlagt KS og det vil si at baby kommer rundt 26. juni +/-. Dette blir jo også termindatoen min med tanke på foreldrepenger.

Hvor hører jeg hjemme da? Juni eller juli? :hilarious:
Tenker du hører litt til begge plasser! Spørs litt hva du ønsker og. Sikkert flest her inne som får baby nogenlunde samtidig, men også mange i juli som nok både får i juni og starten av juli. Så blir litt om du vil være «først» ut og lengst på vei i juligruppa eller ha senere termin enn mange. Du får jo junibaby, så juli er jo egentlig bare «aktuelt» nå fordi det er termindato, men vil ikke ha noen særlig betydning senere.

Jeg syns det er veldig koselig om du vil henge her også! ❤️
 
Tenker du hører litt til begge plasser! Spørs litt hva du ønsker og. Sikkert flest her inne som får baby nogenlunde samtidig, men også mange i juli som nok både får i juni og starten av juli. Så blir litt om du vil være «først» ut og lengst på vei i juligruppa eller ha senere termin enn mange. Du får jo junibaby, så juli er jo egentlig bare «aktuelt» nå fordi det er termindato, men vil ikke ha noen særlig betydning senere.

Jeg syns det er veldig koselig om du vil henge her også! ❤️
Ja, det blir jo en junibaby som du sier! Har tenkt at jeg kanskje burde være i juli-gruppa siden man da er med andre som er like langt på vei, men samtidig så er jeg jo bare to dager inn i juli, så er jo ikke så stor forskjell. Tror jeg forblir her :angelic:
 
Tenker også du passer inn i begge plasser, og vær der du vil ❤️ i juli vil du jo være først ute med ting, men "henge noe etter" her (ikke såå stor forksjell nå som vi har kommet så langt da!) Og uansett blir det jo junibaby :love017
Jeg meldte meg inn i mai forrige uke, fikk termin 30/5, men føler jeg hører mest til her da :hilarious:❤️
Heng gjerne med oss:D
 
Last edited:
Ja, det blir jo en junibaby som du sier! Har tenkt at jeg kanskje burde være i juli-gruppa siden man da er med andre som er like langt på vei, men samtidig så er jeg jo bare to dager inn i juli, så er jo ikke så stor forskjell. Tror jeg forblir her :angelic:
Det høres ut som en god plan :D
 
Du kan velge, men jeg vil gjerne ha deg her :Heartred Kan gjøre som Luna94 og henge litt begge steder også :happy:
 
Ja, velkommen hit! ❤️

Jeg hadde menstermin 2. juni, men termin ble flyttet frem til 30. mai på sykehuset. I hodet mitt er fortsatt 2./3. juni mer riktig termin (basert på når jeg hadde eggløsning etc.), og i tillegg er jeg forberedt på å også denne gangen gå over termin, så tror at det blir juni-baby på meg. I tillegg synes jeg det er litt mer motiverende å være her i junigruppa og være "først ute" med ting, kontra i mai hvor jeg er sist. For din del blir jo det litt motsatt her i junigruppa da, men det er jo ingenting i veien for å være i begge gruppene heller ❤️
 
Back
Topp