Hører faktisk til her

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hadde termin 11 februar, men kroppen min kan ikke gå gravid lengre enn uke 33/34 tydeligvis. (Har ei jente forløst med akutt ks i uke 34+4 fra før pga alvorlig svangerskapsforgiftning). Reiste på juleferie i god tro om at jeg skulle komme hjem gravid å. Den gang ei gitt. Alt så fint ut før vi skulle dra så overlegen på Riksen sa at det var trygt. Ingen kunne dog forutse vannavgang denne gangen da. Men 23 desember gikk vannet mitt, 1 1/2 døgn etter at vi ankom der vi skulle feire jul. Skjønte det jo ikke før 5 timer etterpå (uke 33+2) men kontaktet heldigvis sykehuset). Fikk lungemodningssprøyte og riedempende. Feira både jul og nyttår på sykehus og 01.01.15 kom lille store gutten min med akutt keisersnitt, uke 34+4 , akkurat som storesøster(men hun var bare 1439 g og 39 cm så han her er jo stor i forhold) . 2360 og 44 cm. Cpap, sonde, kuvøse og high flow i 3-4 døgn. 14 dager på kuvøsestua før han og jeg tok rutefly hjem. Så har vært hjemme i 2 1/2 uke å nå begynner jeg å "lande litt".

Velkommen hit!:) Så bra at han var såpass stor for gestasjonsalder! Jeg hadde også termin i februar (4/2), men snuppa kom i uke 36+5, så da ble det januarbaby ( som jeg forventet). Bare såvidt det ikke ble 2014-baby på deg da;)

Tok en mnd før hver av oss. Lillebror kom i desember han:)

Gratulerer så mye :) godt å lese at alt har gått bra :)

Velkommen hit!:) Så bra at han var såpass stor for gestasjonsalder! Jeg hadde også termin i februar (4/2), men snuppa kom i uke 36+5, så da ble det januarbaby ( som jeg forventet). Bare såvidt det ikke ble 2014-baby på deg da;)
Kneip igjen så det holdt etter. Da mtp skolegang seinere. De prøvde å sette meg i gang i 2 1/2 døgn med gele oppi der men hadde liten til null virkning. Iom at jeg har Ks fra før turte de ikke å gi meg vaginaltabletter eller riedrypp. Så ble snytt for enda en fødsel og lystgass :/

Gratulerer så mye med lille :) Gått å høre at alt er bra med dere :)
Og så klart, Velkommen hit :)

Velkommen! Godt sånn sett under alt at det gikk bra.. :-)

Ble med deg til januar jeg, Hero. Fødte på fredag, vannavgang etterfulgt av igangsetting med rier non stop i seks timer , så ikke bare-bare med igangsetting heller, men skjønner godt at du ønsket deg en naturlig fødsel :) Godt å høre at det går bra med dere! Hvor stor har den lille blitt nå? Klem

Back
Topp