Hører dere på andres samtaler ute i offentligheten?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Tenker mest på de som snakket høyt på buss eller tog (gjerne i mobil) eller på nabobordet i lunsjen eller på kafé?

Høres sikkert ut som verdens mest nysgjerrige, men klarer ikke å ikke høre etter når folk snakker så høyt uansett [emoji14]

Om de snakker høyt, så klarer jeg ikke stenge ute snikksnakket deres [emoji14] om de snakker i normalt volum, så klarer jeg å lukke ørene :) er ikke av den typen som liker å snoke, så da blir jeg litt irritert om de roper i tlf eller seg imellom

Haha ja [emoji85] når jeg sitter i kassen å de snakker sammen så er det vannskelig å la være [emoji85][emoji23]

Hahaha, godt å høre at jeg ikke er alene [emoji14]

Problemet mitt er gjerne hvis de snakker om noe og ikke vet svaret (spesielt hvis jeg vet det ><) -lysten til å butte inn er ofte det, men gjør det jo ikke

Hahaha, godt å høre at jeg ikke er alene [emoji14]

Problemet mitt er gjerne hvis de snakker om noe og ikke vet svaret (spesielt hvis jeg vet det ><) -lysten til å butte inn er ofte det, men gjør det jo ikke
Jeg var slik før jeg fikk kontroll på impulsene mine. Da klarte jeg ikke holde kjeft.. [emoji14]

Skulle bodd der jeg da [emoji14] hihi! Vært en mye lettere barndom [emoji26]
Vet du, på mange plan tror jeg det - samtidig så har de null impulskontroll, litt for mye hormoner og aggressivitet (til tider), og det kan fort vi litt mye ^^

Oh yes!! Og jeg vil også svare de om jeg har svaret [emoji23]

Vet du, på mange plan tror jeg det - samtidig så har de null impulskontroll, litt for mye hormoner og aggressivitet (til tider), og det kan fort vi litt mye ^^
Eide ingen hemninger før. Munndiaré og en forlegen mor til enhver tid [emoji14]

Ja, men lagrer det ikke med mindre det er helt sykt :D

Jeg lytter, altfor nysgjerrig til å la være :rolleyes:

Back
Topp