Høre hjertelyd

MyBeBe3

Flørter med forumet
heisann
Hvor langt på vei var dere når dere fikk høre hjertelyden for første gang?:)

Hilsen frøken nysgjerrig :)

12+3 hos jordmor på TUL, 14+0 hos fastlegen på første svangerskapskontroll :)

Fikk høre på tidlig ul i uke 6.
Også fikk jeg høre nå når jeg var på svangerskapskontroll hos lege, var da 12+3 :shy:

Fikk høre første gang på tidlig UL, 6+3. Hørte utenpå magen første gang i dag på svangerskapskontroll 12+4. :)

Kunne fått hørt det i uke 9. Men hun ville ikke slå det på for syns det var unødvendig med lydbølger osv ... men fikk se hjerte slo som bare det å det var det viktigste ♡♡

Hørte med doppler nettopp♡ 11+3 i dag
Å så moro :) Kan jeg spørre om du har vært gravid før? Venter så ille på å høre det selv. Er bare 10+1 i dag, men er 3. svangerskap og det forje vær for bare 13mnd siden, så håper lissom å få høre hør uke 12 da ;)

Fikk høre på UL i går, 11+1/11+4 :love7 Håper jeg får høre hos jordmor i uke 14 også, magisk lyd :Heartred

Å så moro :) Kan jeg spørre om du har vært gravid før? Venter så ille på å høre det selv. Er bare 10+1 i dag, men er 3. svangerskap og det forje vær for bare 13mnd siden, så håper lissom å få høre hør uke 12 da ;)
Ja, dette er mitt 5 svangerskap husker eg prøvde å høre hjertelyden i veke 10+ i forrige svangerskap, men da hadde eg ikkje sjangs, hørte den først i veke 11+4 den gangen. Blir nok ikkje lenge til du får høre den også tenker eg

Back
Topp