Høre hjertelyd hos jordmor

Håper å kunne høre da jeg skal dit, om 2 uker, er da 17 uker.
Husker ikke når jordmor prøvde å lytte sist, men var vel ikke noe tidligere :)

tenkte kanskje å høre om legen hsr utstyr til å lytte på fredag, noen som har erfaring med å gjøre det hos lege?
Spurte min lege, hun mente hun ikke hadde bra nok utstyr til dette. Men det var i uke 12. tror det kommer veldig an på hva slags utstyr de har. Min lege har ikke noe omtrent siden det ikke er vanlig med svangerskapskontroll i den kommunen. Men i kommunen jeg bor gjør jordmor mye mindre.

Spurte min lege, hun mente hun ikke hadde bra nok utstyr til dette. Men det var i uke 12. tror det kommer veldig an på hva slags utstyr de har. Min lege har ikke noe omtrent siden det ikke er vanlig med svangerskapskontroll i den kommunen. Men i kommunen jeg bor gjør jordmor mye mindre.
Jeg var bare hos jordmor sist, bare hos legr for sykmeldinger, nå har jeg vært mye hos lege, og han har allerede satt opp 2 timer til etter timen jeg har denne uka, så veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det med jordmor, vill jo egentlig bare dit, siden de har bedre kunnskap om akuratt dette :/

får evt høre med legen, aner ikke hva de har av utstyr og ikke, men vil nesten tro de ikke har noe for det, da de maser om å kontakte jordmor så fort som mulig

Jeg fikk nei i uke 13 av jordmor. Hvis du bor i samme kommune som meg hører de ikke etter hjertelyden før i uke 15-16.
Tror ikke vi bor i samme kommune :)
Jordmor sa sist kontroll at vi skulle prøve å lytte etter den i dag, men at det kunne være for tidlig.

Jordmor fant hjertelyd i dag, men sa at det ikke var sikkert hun fant den. Lille var så aktiv, så smatt unna et par ganger. Telte 150slag❤️

Jordmor fant ikke hjertelyden skikkelig i dag, men dobbleren klarte å få inn at det var 167 slag i minuttet :love7
Bebis turnet også litt slik at det slo inn på doppleren:Heartred

13+4 Jormor sa at det vær for tidlig. Skal tilbake 16+6 og håper at hun prøver.

Back
Topp