Hønemor!!!!

sogn78

Forumet er livet
VIP
I måro skal sambo og eg på julebord, eller julemiddag da. Mamma og stefar skal sitte barnevakt for første gang. Er det andre enn meg som er totalt hønemor her eller??? [:)][:)]
Pappa passa han i tre timar når han var ca 2 mnd, og det er det einaste me har vore vekke fra han begge to samtidig[8D].
Kjenne eg kvir meg skikkelig, håpar eg klara å slappa av etter eit glas vin eller to....[;)][:D]

Jeg er veldig hønemor ja.... Svigermor satt barnevakt i tre små timer her om dagen, og når jeg skulle hente vesla så rev jeg nesten ungen ut av arma på a [8D]
Jeg HATER at andre passer på henne. Vil heller gjøre det selv, men trenger en tur ut avogtil. Og på fredag om en uke skal jeg på jente-nissefest. Og da skal jeg drikke, så da skal jeg ikke ta i henne i det hele tatt den kvelden. Men gleder meg til jentekos da [:D]

Jeg har barnevakt to dager i uken når jeg er på jobb.
Syns det var VELDIG tungt i begynnelsen og ringte hjem hver halvtime.
Men nå....................klarer jeg og ordentlig tenke på noe annet og det er VIRKELIG deilig og ha litt alenetid også.
Og jeg merker at jeg er mye gladere når jeg kommer hjem igjen også.

Så prøv og kos deg, det gavner dere alle tre!

Meg og gubben har vært på kino 2 ganger (max 2 timer vekke fra snuppa) mamma passet henne og hun bor 5minutter unna.

Jeg sitter med mobilen på fanget på kinoen MED lyd og vibrering og full pakke (hater når andre gjør det da)
Gleder meg til filmen er ferdig så vi kan hente henne.. uff

Svigermor passet henne 1 time da jeg måtte akutt til tannlege. Det var fælt for hun kjenner henne ikke så godt ennå (hadde jo gått kjempebra da)

Jeg har blitt skikkelig hønemor... Har ikke hatt barnevakt ennå, og har ikke behov for det ennå heller. Jeg har vært ute et par timer med venner mens hun har vært sammen med pappen sin, men jeg klarer ikke å slappe av, bare lengter hjem, og sitter konstant og lurer på hvordan det går hjemme, og om hun koser seg eller gråter... [:D]

Back
Topp