Høh noen som har hatt no lignende ??

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Våkna i natt at det klødde noe sykt på armen så jeg ikke fikk sove. . Gikk på badet for og sjekke armen da hadee det kommet noen hvite prikker med rødt rundt nå har det blitt mye større ... legger med bilde fra idag og og igår.. holder på oog bli gaal kløør og svir så :p noen som har hatt noe lignende og hva var det ? hva hjalp ?? :)

Vedlegg

• 1410951703648.jpg
    1410951703648.jpg
    20,5 KB · Visninger: 74
  • 1410951722095.jpg
    1410951722095.jpg
    22,4 KB · Visninger: 75
  • 1410951737629.jpg
    1410951737629.jpg
    21 KB · Visninger: 72
Kan det være myggestikk?

Jeg har blitt bitt av edderkopp en gang, men da hovnet hele leggen opp og jeg klarte nesten ikke å gå. Men da så man også to små røde prikker inni der etter tennene.

Barn / Gravide / Amming
Skall ikke brukes ved graviditet og amming, ææssj :p
Spør på apoteket eller ring og spør legen, det hender at sånne pakningsvedlegg er veldig overforsiktige. Du kan evt. finne ut hva som står om virkestoffet i felleskatalogen. Uansett har kanskje apoteket tips om noe du kan prøve istedenfor hvis eurax ikke går.

Spør på apoteket eller ring og spør legen, det hender at sånne pakningsvedlegg er veldig overforsiktige. Du kan evt. finne ut hva som står om virkestoffet i felleskatalogen. Uansett har kanskje apoteket tips om noe du kan prøve istedenfor hvis eurax ikke går.
var innom apoteket og hun sa det gikk fint an og bruke den ihvertfall siden jeg hadde kommet over 1 trimester så da skulle det ikke være noe fare så lenge jeg ikke bruker den vær dag hele tiden men bare et par ganger .. men at om utslettet ble værre måtte jeg dra til legen for hun syns ikke det så noe pent ut .. men nå har jeg unngått og klø på det siden igår og jeg trooor det begynner og bli bedre klør fremdeles da meeeen ikke så mye ;)

Back
Topp