Høgt blodtrykk :(

Mom4Life - Mor og Gravid

Flørter med forumet
I morgen skal vi på sykehuset og se om vi finner ut hvorfor eg har fått høgt blodtrykk, siden forige uke hadde det stege mye igjen i går, så da må eg på sykehuset i morgen :( Kanskje det blir innlegglse.. Vett ingen ting enda.. kjenner eg gruer meg skikkelig til i morgen :( 

Hva ligger blodtrykket ditt på ? ... Fikk beskjed om at jeg har høyt blodtrykk jeg og .. Var til legen i går.. og skal tilbake på mandag for å se hvordan det står til da...
Mitt var ikke så ille, men legen ville følge med på det ...
Lå på 141/85... Det har vært rundt omkring 122/68 før, noe som er ganske så normalt som jeg har forstått...
Føler jeg har litt hodepine noen ganger.. vet ikke om det er noen sammen heng der...
Prøver å ta det med ro som regel.. men jeg kan fort bli litt hissig,..(he he) så da kan jeg lett få hodepine...

Mitt ligger på 150/90 og er derfor i faresone for svangerskaps forgiftning..

Camillia81: om du har hodepiner må du fortelle det til legen din om det.. Høgt blodtrykk og hodepiner er jo tegn på svangerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg, men er like grett og få skjekket det opp med blodprøver :)

Håper alt vil gå bra! Masse lykke til! [:)]

ORIGINAL: Hen_87

Mitt ligger på 150/90 og er derfor i faresone for svangerskaps forgiftning..

Camillia81: om du har hodepiner må du fortelle det til legen din om det.. Høgt blodtrykk og hodepiner er jo tegn på svangerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg, men er like grett og få skjekket det opp med blodprøver :)

Ja... jeg skal si ifra om det på mandagen. Føler meg bra i kroppen nå.. Fikk beskjed om at jeg har bånn jernlager, så kan være det som forårsaker hodepinen..
Så over papirer fra mitt første svangerskap.. og der ser jeg at det høyeste blodtrykket lå på 170/110
Ble sendt inn til sykehuset da, men dro hjem noen timer etterpå [8|] Og da ble jeg sendt hjem med blodtrykk på 149/83....
Alle prøvene jeg tok til legen i går var fine.
Har heller ikke så mye vann i kroppen.. så jeg tror selv det går bra[:)]
Det skal sies at jeg føler jeg plutselig har blitt tatt på alvor hos lege nå ... Har fått en vikar-lege pga at min faste lege er på kurs.. Og denne vikar-legen er fantastisk!!!
Han ble sjokkert da han fant ut at det var en del prøver som ikke var tatt av meg..
Tror jeg skal skifte fastlege etter hert... ehem... [:-]

Back
Topp