Hærsens ADSL!!!

Sara73

Gift med forumet
Hvorfor betale i massevis for å ha ADSL? Jo for å ha nett-tilgang som man kan bruke så mye man vil! Men hva hjelper det, når det stadig er feil på området, vi er uten tilgang og de tar seg god tid til å fikse det?[:@] Blir så lei! Var uten ei uke, for så å ha i ei uke, så fri i halvannen uke og tilbake i dag!!!

Æsj!! Og så er det jo stadig server error her på forumet for tida også [:@][:'(][>:]

Sara73, hvor i Nordland holder du hus?
Kjempe kjedelig å ikke være på nett, når man betaler for det.[:@]

ORIGINAL: Snuppepia

Sara73, hvor i Nordland holder du hus?
Kjempe kjedelig å ikke være på nett, når man betaler for det.[:@]

Jeg bor i Lofoten!

ORIGINAL: lisa79

Æsj!! Og så er det jo stadig server error her på forumet for tida også [:@][:'(][>:]

Aldri så galt at det ikke er godt for noe... Har jo gått glipp av det.[8D]

Du har sikkert ADSL hos Telenor. telehor suger, du får ikke det du betaler for hos dem. jeg har byttet til nextgentell, bredbånd, har ikke hatt noe tull siden.
ORIGINAL: Sara73

Hvorfor betale i massevis for å ha ADSL? Jo for å ha nett-tilgang som man kan bruke så mye man vil! Men hva hjelper det, når det stadig er feil på området, vi er uten tilgang og de tar seg god tid til å fikse det?[:@] Blir så lei! Var uten ei uke, for så å ha i ei uke, så fri i halvannen uke og tilbake i dag!!!

Hører det er MANGE som er sinte på telenor ADSL. De finner ikke sidene eller nekter kundene å gå inn på noen sider (som er helt vanlige hjemmesider, ikke noe fyfy). Nextgentel bredbånd skal være bra. Vi hadde det før, og bortsett fra kundeservice-delen var vi strålande fornøyde. Men så fikk vi et bedre tilbud gjennom canal digital, som borettslaget vårt har kabel tv gjennom, og da gikk vi over til det. Er kjempefornøyd. Betaler 447,- for 5000/2000 linje. Er ikke værst det synes jeg. Til og med sambo er fornøyd med speeden, han som laster ned av oss.

Takk for svar og tips! Det er nok Telenor ADSL ja! Har tenkt å kreve fratrekk for tiden uten, har notert meg datoene, så jeg skal nok ta det opp. Må bare se om det har kommet for å bli denne gangen...

Back
Topp