Hæ?! Skal du ikke ha på bunad i år?!?

Bunaden min henger klar! :) Mannen min hadde så lyst til at jeg skulle gå i bunad i dag, så han har vasket skjorta, strøket skjorte, forkle og sjal samt pusset søljer og knapper :Heartred
 
Lite mage og bunaden er komen på! Er såå glad for at den er laga av ull for her er det snø! :facepalm: Glad det kom til sin nytte for ein gangs skuld!
 
Bunaden min er altfor stor til vanlig, så i 2018 fikk jeg den på når jeg var 5mnd på vei. I dåpen hans I januar 2019 satt den trangt, men idag har jeg greit med plass.

Skal sy den inn til å faktisk passe min kropp når jeg har gått ned igjen gravidkiloene etter denne runden.

Skjønner evig godt dere som ikke orker bunad idag ❤️ Pysj eller bunad, gratulerer med dagen uansett ❤️ Håper dere har hatt en fin dag så langt :happy:
 
Tror jeg hadde fått den på meg, men er mer enn dårlig nok fra før til at jeg orka tanken på å gå rundt i et plagg som det er umulig å justere temperaturen i :hilarious: Det ville bare gjort formen ennå dårligere. Og tok heller ikke sjansen på å måtte stå over doskåla i bunad, det vil jeg ikke risikere.
 
Back
Topp