Hårvekst....

Tarzan

Flørter med forumet
Hei alle sammen! God påske til dere alle! Lurer på om det er noen av dere her inne som har merket forskjell på hårveksten på beina??... Selv har jeg alltid hatt den skogen på leggene, mens nå har det nesten stoppet opp å vokse[:D][:D] (klager ikke[;)]). Har også lest å hørt fra andre at det stopper opp litt hvis du venter jente... Kanskje jeg har en liten tulle inni meg da[:)]. Er det noen andre her som har hørt, opplevd det samme???
   Klemmer ifra Tarzan

heldiggris!! Jeg vil også at hårveksten skal stoppe.. her er det samme gamle skogen... vokser i alle fall ikke noe saktere!

Jepp,jeg har merket forskjell! Trenger ikke å shave leggene mine på langt nær så ofte nå som før.Ulempen er at håret på hodet vokser like sakte,da[:(], så jeg har ikke turt å klippe meg som jeg egentlig hadde planlagt,for det kommer til å ta myyyye lengre tid på å vokse ut...Men jeg skal ha en liten gutt, så det har nok ingen sammenheng med om du venter gutt eller jente, det har med hormonene å gjøre. Men vi får nyte det mens vi kan![:D]

Da er jeg like langt igjen... Men morsomt å lure på hva det blir. De ville ikke si noe 100% på ul så her gjetter jeg villt!!!

Back
Topp