Hårvekst

• Trådstarter Trådstarter tg
  • Opprettet Opprettet

tg

Glad i forumet
Er jeg alene, eller er det flere enn meg som har fått en fryktelig fæl hårvekst på leggene !? Er det værste jeg har sett! Haha :-)

Det er sikkert en gutt i magen din!!! Min har bremset den..... Jente her tro??
:p

Haha ja kanskje det bremset? I lucky bastard!

Godt jeg ikke er alene :p

jeg drømte at jeg hadde 50 cm lange hår på armene en natt.kunne lugge godt i de.hisj... håret på hodet har vokst rekord fort.siden jeg stripet i beg etter pos test

Jeg har fæl hårvekst på leggene til vanlig, så jeg har ikke merket noe forskjell :p Heldigvis! Kan liksom ikke bli mye værre enn det er ;)

jeg drømte at jeg hadde 50 cm lange hår på armene en natt.kunne lugge godt i de.hisj... håret på hodet har vokst rekord fort.siden jeg stripet i beg etter pos test

Jeg vil også ha all hårveksten på hodet! Heldiggris! :p

Jeg har fæl hårvekst på leggene til vanlig, så jeg har ikke merket noe forskjell :p Heldigvis! Kan liksom ikke bli mye værre enn det er ;)

Haha åå. Så ugreit a! :-) tenk om det er gutter vi har i magen :-)

Her har det stoppet opp hvert svangerskap. Og jeg har gått med både gutt og jente :)

Ja er nok ingen fasit! :-)

Men for dere som opplever at det er annerledes fra sist svangerskap, så kan det jo hende at det blir det motsatte :) men hos meg har det vært likt :)

Har jeg ikke tenkt på engang! Men mulig det går noe raskere ja! Mener du tykkere hårvekst eller kjappere?

Begge deler her :p

Her har det stoppet litt opp;) og godt er det for jeg hater og barbere leggene!:)

Signerer denne, synes jeg må tenkte på det oftere enn jeg gjorde før. Godt det ikke er sommer og singlet sesong, da kunne jeg fint gått på noen hårete tabber!

Back
Topp