Hårvekst

Fuvi25

Elsker forumet
Mange som kjede seg her i aften??? Vel, æ óg, gubben e i pokerlag, og ingenting på tv...
La oss nu se om d her emne live litt opp:

Har noen merka endring i hårveksten på kroppen???
Æ e ikkje heilt sikker, men trur æ må barbere legga, armhule og mus oftere enn før... Skylde seff på hormonan, så e ikkje så veldi lei mæ!!! Men d som e d rareste, og igjen; æ e ikkje sikker; men æ trur MAGEN e mer hårete enn før!!! KA? Studerte den jo aldri så nøye før æ blei gravid, så d e ikkje godt å si, kanskje d e innbilt...
Noen gode råd til eventuell behandling etter svangerskapet, når hormonan har gitt sæ? Kan jo ikkje akkurat barbere magen...

håret vekser litt fortere på leggene for tida,men det er helt normalt sa jordmor.[&o]

Yess, æ e ikkje aleina!!![:D]

Det helt vanlig at det kommer litt flere og gjerne mørkere hår på magen. Noen får skikkelig "veiviser". Men det går bort igjen.

Hmm.... Håret jeg har på hodet har faktisk blitt mye finere etter jeg ble gravid! Før hadde jeg slitt hår med splitta tupper, nå har jeg ikke hatt det på mange måneder[:D]

Resten av kroppshåret vokser faktisk saktere hos meg... Dusjer like ofte som før, men nå trenger jeg ikke barbere beina hver gang jeg dusjer.... Litt rart, men fy så deilig[:)]

Leste et sted at det kan ha med om man venter gutt eller jente å gjøre, men vet ikke det sikkert da.... TRUR jeg venter gutt jeg hvertfall[:)]

merker også at d vokser forter og at j har fått mye mørkere hår rundt navelen, får håpe de går bort=) har også hørt d er m hva du får, j får gutt å d stemmer jo=)

håret på hodet blir også mye fortere fett syns jeg....har aldri vært plaget me d før[&:] men nå går det en dag etter jeg har dusja,så er håret fett og ekkelt,.....så her vasker jeg håret meget ofte.
Flere som har merket d eller?

Jeg har fått betydelig mindre hårvekst etter jeg ble gravid, og det er jo så deilig! Men det som er rart er at håret på hodet vokser mye fortere nå enn før, og det har blitt tykkere! Så sånn sett bør jeg være gravid alltid..

Under graviditeten voks håret under armene, mus og legger kjempe fort.... Rett etter fødselen voks det veldig lite....[;)] mens ca 3 mnd etter er det som normalt igjen... men mister hår på hodet.... og ikke bare litt... helt jævlig. Må støvsuge gulvet på badet hverdag. senga e full... alt!! E blir snart gal av alt håret. [:@]

har faktisk mindre hårvekst nå enn før jeg,barbarte leggene for flere mnd siden og det har nesten ikke kommet ut noe hår igjen jo

Back
Topp