Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bruker den såpen som fulgte med i babyboxen fra Libero. Bader omtrent annenhver dag og vasker håret med litt av den Libero såpen. Men nå har mini veldig mye hår, må føne håret etter bad
Vasker ikke håret med annet enn vann, det blir stort sett ikke særlig møkkete når de er så små uansett (om de ikke skulle gulpe seg ned/opp og har veldig mye hår). De gangene han bader bruker vi kun vann. Såpe/ olje venter vi med til han kommer i den alderen hvor han blir møkkete
Vi bader henne med Dr Greve olje i vannet, og hun får utrolig fett og ekkelt hår utav det (hun har mye hår!) så en gang tok jeg en dråpe av storebrors schampoo i håret hennes. Det skumma godt og dufta vidunderlig men jeg tenker meg at det ikke er så bra for henne. Sist gang brukt jeg noe fra en babybox, det lukta ikke spesielt godt (sikkert fordi det er uparfymert ) men det ska vel være sånn når dem e så små. Regner med jeg kommer å bruke de fra babyboksene først så får vi se hva vi kjøper etterpå