hårtrøbbel:)

monicalj1983

Forelsket i forumet
lurer på om det er andre som ikke vet hvordan de skal ha håret på bryllupsdagen.?
Jeg hadde langt hår før,men var så dum og klippet meg kort i november. skulle virkelig ønske jeg hadde det lange håret igjen,så jeg kunne få satt det opp ordentlig..men,men. er det noen som har noen forslag hva som kan gjøres med kort hår.?skal ha tiara og slør.
skal bli ornet på håret og bli sminket av ei veninne.skal gifte oss 21 mars.

Du MÅÅÅÅÅ  jo ikke ha langt hår bare fordi du skal være brud! JEG har kort hår til vanlig, og sparte bare litt slik at jeg fikk LITT lengde på det - litt greitt å ha noe å feste tiaraen i... [8D] Så da ble det liksom flatt framme/oppå og rufsete bak.

Nei er sant det. Behøver ikke ha langt hår. Men har liksom alltid drømt om å ha håret oppsatt. Er jo 3 måneder til bryllupet enda da. Så rekker å få det litt lengere enn nå. Kan sikkert bli fint selv om jeg ikke har langt hår. Har kikket litt på nettet rundt forbi etter noen tips. Men er som regel bare de med langt oppsatt hår som det er bilder av. ;)men de ordner seg nok. Er jo en stund igjen.

Hva med og sette på hår[:)]?

ORIGINAL: frk09

ja har tenkt litt på det og, men er ikke det veldig dyrt?

ORIGINAL: mokkis83

Det er ikke så veldig dyrt på ebay. [;)]

ORIGINAL: Happy84

ORIGINAL: mokkis83

Det er ikke så veldig dyrt på ebay. [;)]

ok. takk for tipset..får sjekke litt der:P

ORIGINAL: Sparkle

[:D]har vanlig hair extenitions... fra 5000...
sånne clip on hår... fåes kjøpt på ebay, qxl for en 500 lapp.....
tape on... hos frisør va 3500....
noen frisør salonger låner ut løshår til bryllup osv.... hør m de....

eller kjøp hår selv og ta d me til frisøren.... veeeldig viktig m nøyaktig lik farge som ditt eget hår....

*er frisør by the way*

ok! takk for tipset. det kan jeg gjøre vettu:P
hvis ikke jeg gjør det.kan det sikkert bli fint med vanlig kort hår og. alle sier jeg kler kort hår best og,så vi får vente å se:)

Du skal jo være DEG SELV selv om du er brud... [;)] Og DEG SELV er jo for tiden med kort hår... [;)] Slik tenkte i hvert fall jeg. JEG er MEG med kort hår  - og jeg skal jo ikke være helt ugjenkjennelig på bryllupsdagen heller... [:D][8D]

Back
Topp