Til vanlig farger jeg hårwt. Men har ikke noe ønsker om det under graviditeten. Noen tips for å få det flott? Etterveksten kommer jo...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vet stanken som kommer? Kalles giftige avgasser når man maler, tror ikke hårfarge er noe bedre enn maling desverre. Ikke som jeg har hørtEr det farlig en gang å farge håret hjemme når man er gravid? Har så lyst å ordne håret men ikke rå til frisør :-(
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg farget håret mitt ute rett og slett!Buhu :-( får sitte med maske
Jeg har farga håret gravid. Jeg fikk beskjed at viktig med lufting, å sitte ute med fargen er ikke dumt som foreslått over her! Men de anbefaler vel gjerne spesielt å prøve å farge en liten stripe først, pga hormonene gjør noe med håret av og til, som gjør at fargen kan bli veldig annerledes ! jeg tok sjansen, skulle ikke bli blond så tenkte det kunne ikke bli grønnoransje liksomEr det farlig en gang å farge håret hjemme når man er gravid? Har så lyst å ordne håret men ikke rå til frisør :-(
Men frisører blir også gravide og farger håret på andre. Hos frisøren har de i d minste avsug. Så tror nok det er mer vennlig enn hjemme?Du vet stanken som kommer? Kalles giftige avgasser når man maler, tror ikke hårfarge er noe bedre enn maling desverre. Ikke som jeg har hørt
Det jeg har fått beskjed om, og når jeg har farget håret der før jeg ble gravid kan jeg si at det ikke lukter i nærheten så sterkt som hjemmefarging (som jeg drev med når jeg skulle være mørk)Men frisører blir også gravide og farger håret på andre. Hos frisøren har de i d minste avsug. Så tror nok det er mer vennlig enn hjemme?
Er jo også atcdet er ikke noe garanti at det ikke trekkes inn i gjennom hodebunnen og inn i blodet og til barnet.Du vet stanken som kommer? Kalles giftige avgasser når man maler, tror ikke hårfarge er noe bedre enn maling desverre. Ikke som jeg har hørt
Får prøve på det, vil finne ut om jeg klarer original farga mi... men før den tid blir det jævlig.En ting er at kjemikaliene i fargen potensielt KAN være farlige for fosteret i form av at det kan få allergi, men ikke alle gravide damer får fargen til å sitte. Det kan bli skjoldete pga de ekstra hormonene. Så jeg ville ikke farget håret under graviditet
Drit i ettervekst osv. Pynt håret med fine frisyrer, hårband, tørkle etc. Jeg fletter mitt nesten daglig fordi jeg har så innmari langt og tykt hår.
Nå de få dagene vi har hatt sol og sommer ser jeg at jeg har fått masse lyse striper i det
Bestemte meg for å få tilbake orginalfargen før vi begynte å prøve, kunne like så gjerne kutte ut fargekostnadene i fremtiden. Men var helt mørk og er orginalt så lys man kan bli, så ser ut som et hesptreFår prøve på det, vil finne ut om jeg klarer original farga mi... men før den tid blir det jævlig.
Enda en advarsel anngående henna - ikke alle tåler det og kan få utrolig stygge reaksjoner på det. Gjelder også hennatattoveringer. Har aldri fått lov til å ta hennaJeg har farget med plantehårfarge i mange år. Hårfarge er noe av det mest giftige man kan utsette seg for. Er en frisør som heter Balanzera rett v meg. Det finnes flere salonger som bruker farge uten kjemikalier. Ellers finnes logona som man kan bruke hjemme og som jeg syns gir fint resultat, men vær forsiktig med sort.
En advarsel så i måte er at disse hårfargene bruker henna for rødtoner og det er vanskelig å få ut igjen. Nå bruker jeg en behandling (hos balanzera) som heter return for å nærme meg min egen hårfarge. Spent på hvor nærme jeg kommer etter 2 behandlinger.
Ellers så har jeg håret at b52 er rått på å trekke ut farge av håret, men det tar ikke henna.
1. Mann skal bli storebror
Jeg er frisør. Stoffene i fargen er ikke farlige for gravide. Det finnes typer ammoniakkfrie farger om en syns det er ubehagelig med lukt. Vi er ofte 5-6 personer ute hvert år med permisjon, og barna våre er jo friske. Hvordan kunne vi jobbet i dette yrke hvis det var farlig? ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde jeg bare klart å greie det såEn ting er at kjemikaliene i fargen potensielt KAN være farlige for fosteret i form av at det kan få allergi, men ikke alle gravide damer får fargen til å sitte. Det kan bli skjoldete pga de ekstra hormonene. Så jeg ville ikke farget håret under graviditet
Drit i ettervekst osv. Pynt håret med fine frisyrer, hårband, tørkle etc. Jeg fletter mitt nesten daglig fordi jeg har så innmari langt og tykt hår.
Nå de få dagene vi har hatt sol og sommer ser jeg at jeg har fått masse lyse striper i det