Hårtap!

Fuvi25

Elsker forumet
Flere som har begynt å røyte?
Æ røyte djevelsk! Hold på å bli tullat! Det e hår overalt! På hendern, i senga, i senga til ungen, på ungen, i vasken, tør ikkje tenke på korsn sluket i dusjen ser ut!!! På gulvet, i sofaen, på bordet, på tastaturet!!! Æææææææææææææææææææ!!!!!!
Får løst å barbere skallen!!!![&:]

ja!! jeg finner også masse hår overalt!! ikke noe kjekt d.. finner nesten alltid hår i hendene på Maja, og hun putter hendene sine i munnen ganske mye. så hun har smakt håret til mamma, hehe! æsj!

Jepp[:)]
Ikke så ille som du beskriver det ennå, da, men det begynner å komme seg.......

Hehe, har også tatt junior på fersken med hår i munnen! Æsj æsj æsj!!![:D]
E det pga amminga?

Det er nok amminga, ja!
I tillegg så har jaffal jeg nesten ikke mistet hår i det hele tatt under graviditeten, så det er vel litt å ta igjen, da...[:)]

jeg ammer ikke men jeg mister hår.... trodde det var pga hormonforandringer jeg..hmm..merkelig..

godt mulig det er hormonforandringer, ja, har bare hørt at det er amminga[:)]

jeg bruker Cerazette, og hårtap er noen av bivirkningene med å bruke di..

Her er røytingen begynt for fullt ja... Er hår overalt...
Jeg har hørt at vi mister så mye hår nå fordi mens vi gikk gravid mistet vi ikke alt det håret vi skulle. Så det er det vi tar igjen nå..

har alltid røyta my å merke itj nå forskjell no nei...

samme her[&:]
jeg hater det[:(] 

Her og. Hår overalt!! 

ORIGINAL: Minni84

jeg bruker Cerazette, og hårtap er noen av bivirkningene med å bruke di..

Merkbart hårtap etter at jeg begynte bruke de ja!!!
Brukte serum til håret mens jeg gikk gravid for å unngå mye hårtap etter fødselen, men det hjalp seff ikke.

ORIGINAL: Amarula

jeg som trodde det var katta [:(]

Det verste e når man kommer ut av dusjen, og så blir håndkleet fullt av hår; ergo bli man full av hår på heile kroppen!!!! Æ får bære løst å hoppe i dusjen igjen!

Back
Topp