Hårtap

Skorpion82

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som har født før og som har fått problemer med store hårtap etter fødselen eller når dere begynte å amme? Gjorde dere noe for å prøve å forhindre det eller?? Jeg lurer på om jeg skal begynne å ta B-vitaminer etter fødselen i håp om at det skal hjelpe...Noen råd?

merka ikke noe av det med førstemann jeg..å har ikke merka noe denne gangen heller...enda....

Jeg mistet endel hår i en god periode etter fødselen sist ja, men jeg gjorde ingenting for å forhindre det, jeg var bare glad til siden jeg har veldig tykkt hår fra før..[;)]

Denne gangen mistet jeg mye hår i første trimester, kanskje jeg ikke mister så mye etterpå nå.. Godt mulig du slipper å miste noe særlig hår [:)]

Ja håper jeg ikke mister så mye hår, har nemlig ganske tynt hår fra før. Men tror jeg kommer til å miste en del for jeg har nesten ikke mistet hår under graviditeten, så håret mitt har aldri vært tykkere og finere enn det er nå [:)]

Jeg har mistet en del hår etter fødslene mine og måtte starte med b-vitamin.. denne gangen starter jeg etter fødselen med tilskuddet.. etter sammråd med lege [:)]

Har født, og ammet 2 barn,men slapp unna hårtapet.

Har mista ein del hår etter begge fødslane ja. Men ikkje før etter nokre månader. Har tenkt å starte m B-vitaminer etter fødselen for å sleppe unna denne gangen.

Har ikke mista noe hår ennå, men det kan jo skje etterpå. Men har så tjukt hår, så håper at det hadde gått bra [:)]

Er ikke det håret du mister etter fødselen det håret du SKULLE ha mistet i svangerskapet?
Det er ihvertfall det jeg har lært..

Hei, jeg mistet ganske mye hår med begge mine mens jeg ammet. Jeg tar B-vitaminer nå og har tenkt å fortsette med det, men det er først og fremst pga flisete negler. Hvis det virker mot håravfall også så er jo det bare supert, men ellers vet jeg ingenting som kan forhindre det.

Tar forresten Möller's Vak-R, og har faktisk fått tykkere hår av det (og neglene har helt sluttet å flise seg opp) + at man får omega-3 da, så det kan jeg absolutt anbefale! [:D]

Back
Topp