Hårtap

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Noen andre som har begynt å miste hår? Her er det helt ENORMT!! Når jeg dusjer så faller det av så mye hår at jeg blir redd. Venter nesten å se hårløse flekker i hodet etterpå :o når jeg drar forsiktig i håret eller grer meg så stopper det ikke, får mye hår i hendene hver gang :( vet det er normalt å miste hår, gjorde det med de to andre også, men nå er det ekstremt :(

Altså jeg skjønner ingenting, mister så mye hår-men likevel er håret tjukkere enn det noen gang har vært.

Samme her. Gubben foreslo å kjøpe parykk....
Altså jeg skjønner ingenting, mister så mye hår-men likevel er håret tjukkere enn det noen gang har vært.
Uff...mitt tynnes ut kjenner jeg. Sjekket akkurat puta mi nå når jeg skulle legge lille. Den var FULL i hår, og det til og med når jeg har sovet med strikk i håret :o Det er helt villt..redd det skal bli meeeeeget tynt :(

Last edited:
Åh huff.. :nailbiting: Jeg går bare å venter på at mitt skal falle av. Har så tynt hår til vanlig at om jeg og skal starte med hårtap kan jeg likesågodt barbere bort restene! Foreløpig er det greit oppå der..

Jeg mister også sinnsyke mengder med hår...! Lurer på hvordan det skal ende!!

Trodde jeg slapp unna håravfall denne ganga. Men neida... kan dra ut store kjafser. Hår etter meg over alt!

Under svangerskapet med jentene fikk jeg tykkere hår og røytet som en katt, denne gangen med gutten fikk jeg ingenting tykkere hår og tenkte jeg skulle slippe røytingen....yeah right røyter som bare det,føler jeg har fått viker:smiley-angelic001

Begynte med håravfallshampo for 10 dager siden, og har merket bedring! Vil ikke ha piggsveis rundt hårfestet denne gangen :)ImageUploadedByBV Forum1480289233.020985.jpg

Back
Topp