Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har hatt en fin periode på noen måneder nå så har veldig masse småhår nå, gleder meg til det vokser ut!!Synd. Mistar du mye hår enda? De værsta er att de ligger øverallt . Har og en man som har blivit så trøtt på alla de lang hårstrån som ligger runt.
De kan eg førstå att du glæder deg.Nei har hatt en fin periode på noen måneder nå så har veldig masse småhår nå, gleder meg til det vokser ut!!
Jasså, heldigvis har eg massa hår me visst eg ska missta så mye så vet wg ikkje. Og så har eg gulle mitt på 10 Mnd som har funnet ut att hon kan hålla meg i håret i nakken.Jeg mister mye hår enda jeg også AllSong! Burde jo vert skalla til nå![]()
Flott da må eg prøv på detSmakar pyton har eg læst en plats. Få se om eg får det ned.
Men spørs om det er så mye å gjøre hvis det er snakk om hormonelt hårtap i forbindelse med fødsel![]()
Ohh så kjekt da kan me oppdater Varandra å si vad vi syns. Eg køper på mandag å børjar då. Har du smakt den idag??Nå har jeg kjøpt ølgjærSå får vi se om det hjelper, kan hvertfall ikke bli verre