Hårtap

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Mista så sykt mye hår etter fødselen. Store viker ved hårfestet forran :/
Nå begynner det heldigvis å vokse ut igjen men foreløpig er det jo bare pigg :) ser helt dust ut :p

Uff ja, her mistet jeg også masse hår rett etter fødselen. Greit å vite at det vokser ut igjen ;)

Jeg har også mista masse hår! Har heldigvis roet seg litt nå! :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Samma her! Har heldgivis roet seg nå, og jeg har ikke de verste vikene. Men håret er liksom helt dødt og det blir mye fortere fett enn før.
Hjelper jo ikke at frisøren misforsto meg litt ved forrige klipp så jeg fikk skikkelig kjipt sånn halvlang ingenting-sveis :confused:

Her har håret bare blitt litt tynnere og mer fett. Ellers så begynner det å komme seg litt nå :)

Røytingen har roet seg her nå, men det jeg røytet av i oktober og november begynner nå å vokse ut og synes godt! Verst foran ved hårfestet, har fått en ekstra kort liten lugg - haha. Tror jeg må klippe meg kort lugg nå til dette har vokst ut gitt :-)

Her så er håret like ille, men syns ikke så godt da heldigvis, antar det blir bedre når vi kommer til Norge :D

her var det også helt ekstremt denne gangen. Roet seg for et par måneder siden.

Har også en flott pigg ;)

Jeg har alt for noe hår til vanlig så jeg syns det er kjempedeilig å miste det. De stygge tustene som vokser ut overalt kommer jeg ikke til å være like glad for. Har ikke begynt å vokse ut igjen enda

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Har mistet masse jeg og, noe som er helt greit. Har hår for 3 personer minst. Har vært hos frisøren og tynna det ut et par ganger i tillegg!

ser det godt framme hos meg også. å nå kommer det masse nytt, men ser ut som pigg som du sier;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp