hårtap

junepus

Glad i forumet
mister fortsatt veldig mye hår selv om jeg ikke ammer lengere... hvordan er d hos dere?

Åjaaada, her faller det av, spessielt når jeg dusjer, men ikke så mye ellers da! [:D]

Jeg ammet ikke, men hadde en periode på et par måneder hvor jeg mistet MAAAAAAASSE hår!!! Det var skikkelig ille, og nå ser jeg forferdelig lite lur ut når alle disse hårene vokser ut igjen, hehe... Troll!!
Tror prinsessen var ca 6 mnd når det begynte.

Ikke ammet, men mistet masse masse hår fra lillemann var 3-7mnd.. Helt normalt etter fødsel.. Har endelig begynt å vokse ut igjen.. Vokser sent, så ser ut som det bustetrollet med masse småhår stikkende opp. :p

jeg har fått en liten pannelugg med nytt hår og d stikker opp masse midt på hodet, så d er jo fint at d kommer tilbake da ihvertfall[:)] men ellers er håret veldig tynt syns jeg..

Jeg har generelt ikke mistet så mye hår.. og jeg må ærlig innrømme at jeg kjenner eller ser ikke noe forskjell fra før graviditeten til nå :)

det har kommet seg her, heldigvis. men er ganske tynn i håret enda føler jeg, og håret står rett opp fremme, vanskelig å temme frisyren ja.

Jeg mistet MASSE hår fra Sofie var 4-6 mnd. Mistet vel halve manken. Nå har det heldigvis vokst ut masse, er vel 4-5cm det som har kommet ut igjen. endelig kan jeg ha litt forskjellige skiller og ha håret bakover osv. Uten at det er pigg i panna og små hår som står ut over alt!!! [:@]

Nå er det jo ikke pga amming at man mister håret, det er pga hormon i kroppen før og etter fødsel, og gjerne ca 2-3mnd etter fødsel og det varer LEEEENGE!! [8D][&:]

mister enda, men ikke på langt nær så mye som i starten heldigvis! :)

Back
Topp