morfor2
Glad i forumet
Hei
Jeg mister noe helt sykt med hår for tiden, har i ren panikk lest på internettet og det virker som om det er ganske normalt å miste hår etter et svangerskap. Men SÅ mye???? Jeg har fått store viker hvor det nå vokser ut igjen hår (ser ut som om jeg har klippet en sånn mislykket underlugg) - jeg ser bare ikke ut altså...
Fler som opplever dette? Når gir det seg? Jeg innbiller meg at jeg snart ikke har mer hår å miste altså..
Jeg mister noe helt sykt med hår for tiden, har i ren panikk lest på internettet og det virker som om det er ganske normalt å miste hår etter et svangerskap. Men SÅ mye???? Jeg har fått store viker hvor det nå vokser ut igjen hår (ser ut som om jeg har klippet en sånn mislykket underlugg) - jeg ser bare ikke ut altså...
Fler som opplever dette? Når gir det seg? Jeg innbiller meg at jeg snart ikke har mer hår å miste altså..