Hårtap

morfor2

Glad i forumet
Hei

Jeg mister noe helt sykt med hår for tiden, har i ren panikk lest på internettet og det virker som om det er ganske normalt å miste hår etter et svangerskap. Men SÅ mye???? Jeg har fått store viker hvor det nå vokser ut igjen hår (ser ut som om jeg har klippet en sånn mislykket underlugg) - jeg ser bare ikke ut altså...

Fler som opplever dette? Når gir det seg? Jeg innbiller meg at jeg snart ikke har mer hår å miste altså..
 
Det er helt vanlig med hårtap etter et svangerskap. Her kom det da junior var ca4 mnd, å man mister MYE[&o]
Det går over, men ka ta litt tid.

Du ka prøve shampoo mot hårtap som du får kjøpt hos frisøren, funker på noen....
 
Mista også mye hår, men det ga seg heldigvis da Vesla var ca 6 mnd. Og ja, det var masse! Nå når det har begynt å vokse ut igjen ser jeg hvor mye jeg egentlig mista. Var hår overalt. Men det burde nok gi seg snart? Synes det høres lenge ut å holde på ennå.
 
Hei :) D er ganske normalt med hårtap etter svangerskapet. Tror alle opplever d, men i forskjellige grader! :) Hormonene gjør at under svangerskapet så mister vi nesten ikke hår i det hele tatt, å mange opplever at håret er flott under en graviditet, men dette er som regel en kortvarig glede! Varierer hvor lang tid etter fødsel hårtapet begynner, men når d begynner så varer d i ca 100 dager! Du kan få kjøpt produkter hos frisøren, men ofte så skal du starte med disse før hårtapet slår inn for fullt :) Jeg brukte et serum fra SP (System Proffesionals) , begynnte  rett etter fødselen og d hjalp utolig på mitt hår hvertfall :)
 
Back
Topp