Hårtap anyone?

00__00__00

Blir kjent med forumet
Bet meg merke i at jeg mister MYE hår for tiden.. Hver gang jeg drar fingrene gjennom håret sitter igjen med en hel neve hår :-( er dette normalt? :-S å miste hår liksom?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikke noe hårtap her.. Er helt normalt å gjøre det.

Sniker fra nov.

Mister mye hår jeg også... Spesielt når jeg dusjer, kan dra ut store mengder :-P

Jepp. Gjort det hver gang.

samme her! spess når jeg dusjer! :p

Mister hår her også, spesielt når jeg grer gjennom det etter dusjing... Helt normalt.

Anbefaler nisim merket fra apotek !!! Kjempe bra . Du kan sikkert Google det og lese om produktene :-)

Anbefaler nisim merket fra apotek !!! Kjempe bra . Du kan sikkert Google det og lese om produktene :-)
Nisim er knall! Det er opprinnelig et frisørprodukt, men har kommet på enkelte apotek den siste tida. Det funker! Men hårets vekstsyklus gjør at det kan hende du må regne med 6-7 ukers bruk før du merker forskjell. Men OBS! Du skal bruke like mye balsam som sjampo :) :)

♡ Linn-Kristin ♡

Viktig å sjamponere 2ganger !!!! Vitus selger iallfall

Aha! Jeg vasker ikke håret mere enn 2 ganger i uka for har slitt veldig med mye fett i håret og fikk anbefalt av frisøren å ikke vaske håret for ofte :-)
Men kan jo kanskje prøve det produktet :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Når jeg ammer detter det av!

Når jeg ammer detter det av!
Samme her. Sist svangerskap mistet jeg nesten ikke hår, så hadde en flott manke (i motsetning til mitt vanlige pistrete) ved fødsel. Og etter fødselen røyta jeg verre enn en skogkatt og ble "tynnere i toppen" enn noen gang før det stabiliserte seg igjen. Hormoner er noen merkelige greier altså :rolleyes:

Jeg har strevd med hårtap siden jeg ammet førstemann. Det ble litt bedre da jeg var gravid sist, men mister fremdeles mye...

Her også raser det av. Sist svangerskap gikk det fint, da mista jeg kun masse ved amming.

Back
Topp