Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går du til frisør eller gjør du det selv? Hvordan takler poden klippingen da? Spent på om hu mi klarer å være rolig nok til å få klipt.... Hun har ikke fått kallenavnet "rally Ruth" for ikke noHer er vårt lille gull klippet minst 4 ganger allerede Sist for 3 uker siden, og han trenger en ny klipp igjen
Klipper du selv da?Har klippet veslegutt 2 ganger også Det har gått veldig fint
Klipper du selv da?
Har ikke vært nødvendig med klipp her enda, men tenker at det må til en gang før jul. Håret har vokst enormt i løpet av sommeren. Storesøsteren har vi bare stusset luggen på en gang, da hun var ca. 1 år. Lurer på om vi må klippe henne før jul en gang også, men det tror jeg blir et vanskelig prosjekt... Hun elsker håret sitt! "Eg har langt hår mamma!" sier hun og er så stolt at det lyser av øynene hennes
Han har hatt den hanekammen siden han ble født, men nå er den jo så langt at den ligger nedover panna hans mannen nekter meg å klippe han enda, så jeg får nok bare vente litt til
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi! Skal si han hadde manke! Så utrolig herligVis vedlegget 74514
Bør gjerne ta litt bak også
Oi! Skal si han hadde manke! Så utrolig herlig
Hege skjønnasen! Hvorfor vil ikke mannen klippe litt?Hehe, det er veldig mye hår ja
Hege skjønnasen! Hvorfor vil ikke mannen klippe litt?
Hehehe! SkjønnerHan mener mye,rufsete og ujevnt hår på små er fint og sjarmerende Han hadde det selv også, enda mer faktisk