Hårklipp?

mizz.may

Flørter med forumet
Noen som vet når det anbefales første hårklippen?
Hårmanken til frøkna har plutselig bare eksplodert.....
 
Her er vårt lille gull klippet minst 4 ganger allerede :) Sist for 3 uker siden, og han trenger en ny klipp igjen;)
 
Her er vårt lille gull klippet minst 4 ganger allerede :) Sist for 3 uker siden, og han trenger en ny klipp igjen;)
Går du til frisør eller gjør du det selv? Hvordan takler poden klippingen da? Spent på om hu mi klarer å være rolig nok til å få klipt.... Hun har ikke fått kallenavnet "rally Ruth" for ikke no :p
 
Er så heldig å ha frisør i barselgruppa :)Så hun har tatt det de siste gangene. Og nå for tre uker siden fikk hun tatt skikkelig klipp:) ( Brukte til og med tynnesaks;).) Han var veldig flink, ble bestukket med mariekjeks som han holdt seg opptatt med.
 
Har klippet veslegutt 2 ganger også:) Det har gått veldig fint:)
 
Har ikke vært nødvendig med klipp her enda, men tenker at det må til en gang før jul. Håret har vokst enormt i løpet av sommeren. Storesøsteren har vi bare stusset luggen på en gang, da hun var ca. 1 år. Lurer på om vi må klippe henne før jul en gang også, men det tror jeg blir et vanskelig prosjekt... Hun elsker håret sitt! "Eg har langt hår mamma!" sier hun og er så stolt at det lyser av øynene hennes :p
 
Har ikke vært nødvendig med klipp her enda, men tenker at det må til en gang før jul. Håret har vokst enormt i løpet av sommeren. Storesøsteren har vi bare stusset luggen på en gang, da hun var ca. 1 år. Lurer på om vi må klippe henne før jul en gang også, men det tror jeg blir et vanskelig prosjekt... Hun elsker håret sitt! "Eg har langt hår mamma!" sier hun og er så stolt at det lyser av øynene hennes :p

Hehe, så herlig hun er:D
 
Han har hatt den hanekammen siden han ble født, men nå er den jo så langt at den ligger nedover panna hans mannen nekter meg å klippe han enda, så jeg får nok bare vente litt til


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han har hatt den hanekammen siden han ble født, men nå er den jo så langt at den ligger nedover panna hans mannen nekter meg å klippe han enda, så jeg får nok bare vente litt til


Sent from my iPhone using BV Forum

Flere menn som er lite raus på klippingen ja:p
 
Har ikke hatt behov for å klippe enda hvertfall. Er først nå at Olivias lugg begynner å komme i øynene.
Men, jeg husker godt fra da Thale var lita at vi lot min mor klippe henne og da ble panneluggen klippet alt for høyt :p
Så jeg anbefaler å dra til frisør første gangen, for da får du en mal du kan klippe etter selv senere ;)
 
Jeg har ikke klippet jenten min enda da hun ikke har altfor mye hår. Men frisør kollegaen min har klippet gutten sin flere ganger. Og han er 1mnd yngre
 
Back
Topp