Hårklipp

T.Js mamma

Glad i forumet
Hva gjør dere for at barna skal sitte stille når håret skal klippes???
går dere til frisør eller klipper dere selv?

Jeg klipper henne selv. Første gangene måtte vi ha bamser, bøker, leker, mobiltelefoner og ipod i beredskap.
Men nå går det helt fint uten noe spes. Men en mobiltelefon, ipod er fin å ha her ihvertfall- just in case[:D]

klipper selv, samtidig som han bader i vasken... da sitter han helt rolig og holder på med sitt. Merker ikke at jeg klipper engang. Klipper lokk for lokk, så tar jo litt tid.

her klipper mamma han mens jeg avleder og forer ham med seigemenn [8D] hun er ikke frisør, men klipper alle menna i familien, så har litt trening, bli like fint som med frisøren synes jeg iallefall [:)]

Her klippes han hjemme av frisør vi har i familien[:)] seigmenn og tegnefilm da går det bra[:)]

Vi går til frisør, og hun sitter veldig fint der faktisk [:)]

Vi går til et sted der de er vant til å klippe barn og har en egen stol som er formet som en bil.

Tegnefilm har de også om man trenger det [:)]

Frøkna har blitt klipt en gang - hos frisør. Tør aldri i verden å klippe selv. Hun har krøller, noe som forverrer klippingen litt føler jeg.

Jeg har pleid å barbere håret han ca en gang i mnd, de siste mnd har jeg gjort det hos frisør fordi hun er venninna mi så får det jo gratis, men kunne jo fint ha gjort det selv. Men er kjekt med litt bra utstyr. Theo syns det er veldig deilig å bli kvitt håret og sier om og om igjen mens han sitter der " mamma, Jeg er suuuuuuuper deilig nå !!" [:D]

Jeg klippte henne selv nå i sommer, da satt hun i ro og spiste chips [8D]
Hun har krøller, så trenger ikke tenke så mye på at det må bli så veldig beint [:)]

Her har ikke lille gutt fått nok hår til at det går ann å klippe det enda han[:D]
Men når håret en gang kommer, kommer jeg nok bare til å klippe han hjemme med maskin[:)]

Jonathan har vært hos frisør to ganger, og han sitter på fanget mitt imens hun klipper.
Han synes foreløpig ikke at det er noe særlig artig å bli klippet, men er veldig glad i å skryte av det etterpå. Han snakker fortsatt om da han var flink og klippet håret som forøvrig skjedde for to måneder siden! [:D]

jammen bra at du tok det opp!!!
Emil er så lang håret at jentene i barnehagen er helt sikre på at han bare mååå være jente siden han har langt lyst krøllete hår[:D]
Jeg frykter han ikke har ro i rumpen til en frisør klipp, men kanskje hvis frisøren har tegnefilm og hu mor har med litt godis[;)]

Back
Topp