Hårklipp *langt går* trenger noen forslag og bilder..

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Har hår ned til litt under puppene...
En lengde.. Kun litt sidelugg som er til ørene ca...

Skal klippe meg litt på tirsdag, men ikke så altfor mye.
Vil ha litt mer frisyre..

Noen ideer? Gjerne bilder :-)

Ikke så lett å anbefale noe når man ikke vet hvordan noen ser ut, eller om de har tykt hår, tynt hår, krøller, glatt, bølger, osv :)

Men mitt beste tips er å google bilder med lon hairstyles, medium hairstyles og kanskje bangs hvis du vil ha det :)

Viktig at du går for noe som passer din ansiktsform, og her skal frisøren din kunne hjelpe deg med gode råd og forslag. Nytter ikke å be om en "Rachel klipp" f.eks om du har helt feil ansiktsform til den klippen :)

Ville googlet litt frisyrer, finn noe du liker og vis det til frisøren din. Så kan dere komme frem til en variant av frisyren sammen :)

Glemte å skrive hårtype.. hehe...
Får nok bare google litt :-)

Normalt hår,litt flatt oppå... glatt hår..

Ikke så lett å anbefale noe når man ikke vet hvordan noen ser ut, eller om de har tykt hår, tynt hår, krøller, glatt, bølger, osv :)

Men mitt beste tips er å google bilder med lon hairstyles, medium hairstyles og kanskje bangs hvis du vil ha det :)
Hva er bangs? :-)

Jeg har i spiss bak, oppklippet for å få litt volum og kortere foran som rammer inn ansiktet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har oppklipt håre i forskjellige lengder. Anbefaler deg og klippe den spiss eller buet bak.. Jeg fikk klippet rett av nå, og det virket for kjukt for meg..

Har oppklipt håre i forskjellige lengder. Anbefaler deg og klippe den spiss eller buet bak.. Jeg fikk klippet rett av nå, og det virket for kjukt for meg..
Takk for tips :-)
Har nemlig rett av nå.... og det blir litt tungt og kjedelig :-(

Skal du klippe mye?

Nei. Noen cm tenkte jeg. Vil beholde lengde på håret :-)

Okei :) Jeg tror du ville kledd endel kortere hår også...synes du har noen likhetstrekk med Eva Weel Skram :)

Tror du? Hvor mye kortere? Føler alltid at det rammer inn ansiktet mitt.. og det ser ikke bra ut... tror jeg hehe....

Ja..du har jo en fantastisk ansiktsform som helt garantert hadde kledd det. Jeg derimot som er kulerund akkurat nå må være veldig forsiktig med hvordan det blir ramma inn.
Google Eva Weel Skram..hu har noen stilige kortere frisyrer :)

Ser for meg at du fint kunne hatt lengden på det korteste håret ditt foran..så skrådd det bakover :)

Back
Topp