Hårklipp barn

Var 8 mnd første gang han ble klippet. Min mor som ordnet det. Gikk ganske bra, men han var litt nysgjerrig på hva denne saksa var for noe :P

Moren klipte et par ganger til, men da begynte han å se litt skamklipt ut, haha. Dro da til frisør som gikk greit nok, men alle frisørtimer siden har vært krig. Så nå klipper vi hjemme igjen med barbermaskin og saks ;)

Første klipp var vel rundt 9mnd. Etter det har vi vel klippa med intervaller på 3mnd hjemme med saks og maskin. Går helt fint har blitt vant til det nå. Det vokser fort så klipper litt oftere nå 2-3mnd.

Husker ikke alder på eldste, men alltid hos frisør bortsett fra når jeg tok sidecuten etter som den vokste ut igjen.
Yngste var 3,5 og etter eget ønske, han satt å grein og angret når han så at håret ble kort. Det er straks ett år siden og det er ikke blitt flere frisørbesøk.

Min eldste på 3 år har aldri klippet seg. Er fortsatt veldig kort, men begynner å se litt rufsete ut, så tenker det burde stusses litt snart. Men han får jo panikk bare jeg nevner frisør eller klippe håret, så jeg vet ikke hvordan vi skal få det til :p

Back
Topp