Hårfjerning

Freyya

Glad i forumet
Augustbarna 2021
Hei! Jeg går fast til brasiliansk hårfjerning hver 4-5 uke ish og lurer på hvor mange uker før termin jeg bør slutte. Vet det er anbefalt å ikke fjerne hår x antall uker før termin. Nå er det to uker siden sist og seks uker til termin. Om jeg gjør neste/siste 3,5 uker før termin - tenker dere at det er innafor?
 
Hei! Jeg går fast til brasiliansk hårfjerning hver 4-5 uke ish og lurer på hvor mange uker før termin jeg bør slutte. Vet det er anbefalt å ikke fjerne hår x antall uker før termin. Nå er det to uker siden sist og seks uker til termin. Om jeg gjør neste/siste 3,5 uker før termin - tenker dere at det er innafor?

Har ingen erfaring med sånn profesjonell fjerning, men selv fjernet jeg nå sist nesten 36 uker på vei og tenker det nok ble siste gangen :)
 
4 veker før termin er anbefalt, pga infeksjon viss det blir rifter. Jordmødre bryr seg ikkje koss en ser ut, så bare la håret gro viss du føler deg komfortabel med d.
 
Jeg har siste time 7.september, med termin 27.september :)
 
4 veker før termin er anbefalt, pga infeksjon viss det blir rifter. Jordmødre bryr seg ikkje koss en ser ut, så bare la håret gro viss du føler deg komfortabel med d.
Vet at jordmødre ikke bryr seg. Gjør det ikke for deres del, men for min egen del :) sist lot jeg håret gro og måtte klippes, syns det ble plagsomt med hår og kløe og sting i lang tid. Så vil gjerne fjerne i «trygg» tid i forveien for å få litt mindre hårvekst denne gangen.
 
Hei! Jeg går fast til brasiliansk hårfjerning hver 4-5 uke ish og lurer på hvor mange uker før termin jeg bør slutte. Vet det er anbefalt å ikke fjerne hår x antall uker før termin. Nå er det to uker siden sist og seks uker til termin. Om jeg gjør neste/siste 3,5 uker før termin - tenker dere at det er innafor?
Tenker det høres fornuftig ut! Jeg tok siste fire uker før fullgåtte 37, men det var for å være helt sikker. Angrer egentlig nå, men får bare holde ut ;)
 
Back
Topp