Hårfarging

Mammamia2020

Andre møte med forumet
Hei Damene, jeg bruker å farge håret ca hver 4 mnd har lyse stripe på håret som i bunn er ganske mørkt( helt svart). Sist gang jeg gjort dette var i OKT 2019. Ettervekst er ganske lang og jeg har veldig lyst til å ordne ettervekst. Jeg spurt jordmora ved siste konsultasjon og hun bare sa at jeg skulle høre hos frisør. Frisør sier at det er trygt og går greit. Jeg er snart 31 uke har booket meg en time til neste fredag den 12. Da jeg skal nesten være 32 uke. Noe som andre har stelt håret hos frisør, mener tatt farging!? Hva sier lege og jordmora om det, jeg skal på svangerskapspoliklinikken på mandag og skal spørre lege igjen. Ved sist svangerskap ment sykehus lege at det var greit og jeg farget kun en gang, men da farget jeg i mørk og ikke det ble ikke noe farging på flere mnd.
 
Hårfarger skal være greie nå. Jeg har farget en gang så langt og skal stripe om en uke.
Du sitter ikke å sniffer inn hårfarge lenger. Pluss at det er ikke like fæle kjemikalier lenger.
 
Så lenge du ikke spiser hårfargen, så skal det gå helt fint ;) man sitter godt ventilert hos frisører nå, og mange hårfarger og blekemidler er uten ammoniakk osv.
 
Helt trygt i disse dager ! Har selv vært hos frisør i uke 30 ca, både stripte og farget og hårspray osv.. milde produkter i dag og god ventilasjon, så slå deg løs med god samvittighet:D
 
Back
Topp