Hårfall

Mitt har faktisk blitt tykkere, MEN mistet myye da jeg gikk gravid. Brukte da en sjampo fra kerestase som hjalp enormt! Spør etter den hos frisøren, den skal tykne håret og hindre håravfall.

Jeg har ikke merket noe enda men halvparten av håret mitt forsvant hos frisøren :P trenger nesten ikke å gre det mer

Da e heilt normalt. Ingenting kan hindra da, men kanskje dempa da litt.

Mister så mye at jeg blir redd hver gang jeg tar i håret. Har også fått banyhår forand ved panna rundt hele uff ser ikke ut

Her mistet jeg "ikke ett hårstrå" under hele graviditeten og frem til 2.5 mnd etter fødsel,- da sa det pang,- og i en mnd har jeg dratt klaser med hår daglig med hånda- ekstra mye etter hårvask.
Litt ekkelt da lille får håret mitt i hendene sine, i nakken osv :(

Men går jo over/roer seg :)

Mitt har faktisk blitt tykkere, MEN mistet myye da jeg gikk gravid. Brukte da en sjampo fra kerestase som hjalp enormt! Spør etter den hos frisøren, den skal tykne håret og hindre håravfall.
Akkurat sånn hadde jeg det også; mistet mye da jeg var gravid, men ingenting nå :) Tror ikke det er mest vanlig, men ikke unormalt heller.

Man mister til vanlig litt hår daglig, når man går gravid røyter man mye mindre enn normalt og håret virker tykkere, etter babyen har komt detter det av normalt igjen pluss det du egentlig skulle miste når du var gravid ;) og for noen er det motsatt. Jeg børster ut dunger av hår hver morgen..

begynt å røyte for fullt her og. går over etter en stund.
husker fra forrige gang at det var diskutert på forumet at b vitamin kunne hjelpe.
prøvde det aldri selv, så vet ikke om det har noen effekt.
men b vitamin skal være bra for blandt annet hår og negler

Her er det helt ekstremt det er så ille at det har gått inn på meg har vært hos frisøren og klipt meg for å se om det hjelper. Ble anbefalt en shampo serie fra Nisim som er mot hårtap. Har bestilt i håp om at det skal hjelpe meg noe.

Nope. . Har ikke mista noe mer en vanlig enda

Røyter en del ja. Finner hårene mine på baby til stadighet, gjerne i munnen og i bleien :P

Hei...

Lurer på om noen andre enn meg sliter med ekstremt mye med dette??

Noen tips??
Snart 4mnd siden fødsel her, begynte å røyte MYE for ca to uker siden! :O men jeg har begynt å ta b-vitamin, prøver å ikke vaske håret så ofte, børster det ikke når det er vått og bruker hårkur hver gang jeg vasker håret! Det hjelper hos meg :-) spesielt det med å bruke hårkur! :-)

Røyter helt sinnsykt for tiden. Skjønner ikke at jeg har hår igjen på hode:-p

Back
Topp