Hårete

To Søte Små

Glad i forumet
Er det flere enn meg som har fått økt hårvekst under svangerskapet??
Håret på leggene vokser som bare det, og har fått mange svarte hår nederst på magen. I tillegg en del lyse dun i fjeset...........[:-] PYTON[:'(]
Håper det går bort når babyen er født......................

Nei, ikke som jeg har tenkt over. Men guud hvor godt det skal bli å få kroppen sin tilbake

Har fått mindre hårvekst på leggene, ellers er det vel som normalt her.
Men skal bli så utrolig deilig å få kroppen min tilbake (sjøl om det nok vil ta litt tid...) [:)]

Har ikke registrert noe unormalt i forbindelse med hårveksten.. Men har fått sånne tørre/røde flekker på haka, ser ut som et enormt kviseområdet, bare det er ikke kviser.. håper det forsvinner etter fødsel.. IKKE PENT !!!

jeg har fått lyse hår på magen og litt i ansiktet,
men håra på bena mine vokser mye saktere enn
normalt[8|]neglene mine vokser no veldig da men..

ORIGINAL: Ålesund0804

Har fått mindre hårvekst på leggene, ellers er det vel som normalt her.
Men skal bli så utrolig deilig å få kroppen min tilbake (sjøl om det nok vil ta litt tid...) [:)]

Har fått mye mindre hårvekst på leggene jeg også, trenger ikke å barbere ofte i det hele tatt. Men derimot har jeg fått lyst, tynt hår/dun på nedre del av magen + litt langs den tynne stripen langs hele magen (oppifra og ned). Har også fått litt lyse dun i ansiktet, på sidene (som polisonger), med de synes bare i spesielt lys, som vel er... [:D]

jeg har fått lyst hår på magen... hehe... litt dun aktig nesten[:)] Håper det går bort! 

De lyse hårene på magen og i anskitet har økt, men ellers har jeg ikke merket noen forandring.[;)]

Har fått en del mer lyse hår på magen jah.. synes ikke det er noe gøy.. og fått litt mer hår i ansikte.. heldigvis så er de lyse.. [:)] 

Men ikke mye hår på leggene her heller, ikke ofte jeg trenger å barbere de nei.. greit å slippe å bøye å stresse med det.. [:)]

Jeg har fått mye mer hårvekst i svangerskapet. Det vokser vilt på magen, og nedover låra (bikinikanten altså...[8|])

Sist gang vokste det til og med hår på brystet [&:], men det har jeg sluppet denne gangen. Alt forsvant av seg selv sist.

Mer hår på magen....

jeg merker også mye til den forbaskete hårveksten. Håret på leggene tror jeg vokser senere, og jeg har mindre hår der enn vanlig, men på magen har jeg fått lyst dun....ikke særlig stilig.

Det med dun på magen....kan det være et guttetegn? ser det er mange av dere med dun på magen som venter gutt?! Husker jeg hadde dun på magen sist også, og det ble gutt[:)], men nå vet jeg jo ikke hva jeg får

Jeg har så og si ikke barbert leggene siden jeg ble gravid, men har minimalt med hårvekst! Merkelige greier! Graviditeten har nesten bare vært positiv for meg. Kan til og med spise pærer igjen (og jeg som faktisk er svært allergisk mot det!)!

Har også fått bittelitt dun på magen da [:D]

ORIGINAL: *snart mamma til3*

jeg merker også mye til den forbaskete hårveksten. Håret på leggene tror jeg vokser senere, og jeg har mindre hår der enn vanlig, men på magen har jeg fått lyst dun....ikke særlig stilig.

Det med dun på magen....kan det være et guttetegn? ser det er mange av dere med dun på magen som venter gutt?! Husker jeg hadde dun på magen sist også, og det ble gutt[:)], men nå vet jeg jo ikke hva jeg får

Hmm, kanskje det...mannlige kjønnshormon og sånn kanskje påvirker slik...[&:] (kunne jo forklart "dunet" i ansiktet og..[:)])

Har også mer hårvekst når eg er gravid, men det forsvant veldig fort etter babyen var kommet ut!!! Så denne gangen tenker eg ikke så mye på det!!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp