Hårete problem!

lykkeliten27

Mai/juni2015<3
Junibarna 2015
Har plutselig begynt å røyte noe ekstremt ! Lillegull er snart 3 mnd og jeg fullammer.. Veldig plagsomt at de lange ,lyse hårene mine er over alt :-S selv om jeg har håret i strikk . vet det er ganske vanlig .. men er det noen som har gode råd som kan gjøre det litt bedre? Tar b-vitaminer og omega 3..
 
Går over innen 6 mnd.. Jeg har fått viker hver gang.. Og rekker akkurat vokse ut før jeg har mista igjen :p 3 år mellom hver rekker håret å gro ganske greit mellom :p
 
Akkurat det samme her, yngste var født i februar, i mai satte det inn for fullt og nå når han er 18 mnd begynner det å se greit ut igjen ;) Ammet i seks uker, så det har lite med ammingen å gjøre :)
 
Jeg tok håret jeg mistet i dusjen og kastet i do, glemte vist å skylle ned, for når sambo skulle på do senere sa han det så ut som the ring jenten kom opp av do.. Mente hun satt fast i vannlåsen :p mister altså sinnsykt mye hår for tiden
 
Huff ja, kjipt :(
Prøvde å nyte svangerskapet for da mista jeg ikke et eneste hårstrå. Nå må jeg betale prisen for det :(
 
Back
Topp