Håret...

BflyW

Elsker forumet
Har barna deres mistet håret?
Amaya får mindre og mindre hår på hodet.....

Jeg er så spent på hvordan håret hennes blir. Hun er jo veldig mørk nå, men både jeg, broren min og begge mine foreldre var kjempe lyse som barn, selvom vi har blitt mørke som voksne. Og både broren min og jeg var mørke når vi ble født, men vi mistet håret og når det vokste ut igjen så var det kjempe lyst. (Men det mørknet altså innen skolealder... broren min har nesten blitt svart i håret etter hvert).

Gubben min var også veldig lys... han er halvt spansk og ble i Spania kalt 'det hvite barnet'. Som voksen har han blitt mørk blond, mens jeg har endt som brunette. Dette blir spennende å se om det er mørke eller lyse hår som vokser ut igjen.

Sønnen vår var også mørk i håret når han ble født, men det ble lyst etter hvert... Nå er han 3 år og er fortsatt lys blond!

Jeg synes også det blir spennende å se om lille jenta vår blir mørk eller lys. Hun er nå mørk. Hun har også veldig mørke øyenbryn og har mørke hår på kroppen.... det hadde ikke storebroren hennes! Spennende å se!!

Sienna hadde masse hår når ho vart født å mista litt. Men d he også vokst ett par cm! Både ej å pappaen hadde mykje mørkt hår når vi vart født å ej he d fortsatt. [:)]
Her e nærbilde ta manken hinna Sienna:

Leah har ikke mistet noe hår, men det bak er jo slitt av da [8|]. Men det vokser i nakken, ser nesten litt komisk ut bakfra [:D]. Hun var helt mørk når hun ble født, men nå begynner det å bli litt lysere! Sambo hadde helt hvitt hår når han var liten (ble født med mellom blondt hår, og er mellom blond nå), mens jeg hadde mellom blondt (men er mørk blond nå!!), så det skal bli spennende å se her [:)]
Vildejenta mi ble født med mørkt hår hun også, men har vært "blondine" siden hun var rundt 1 - 1 1/2 år! Begynner å bli litt mørkere i håret nå!!

Mikkel hadde masse hår da han ble født, men det begynner å bli glissent nå... Ser likevel små nye hår som kommer under det lange og "gamle" håret som henger igjen. [:D]

Juliana har masse mørk hår. Blitt bittelitt tynnere bak kanskje. Er lyst det som kommer ut i bunne..blir en skikkelig blondie[;)] ..som mor og far var da de var små

Kåre har blitt litt tynnere i håret å det er blit mye lysere. Han hadde jo nesten svart når han ble født å nå er det mørk blondt[:)]

tror faktisk ikke han har mistet noe særlig med hår jeg..-men det har blitt mye lysere!!Men, det var det allerde etter et par tre dager..
Han var ganske mørk når han kom ut, og når vi dro hjem fra sykehuset var han ganske blond..-med litt rødskjær [:)]

Jeg er lys blond nå, men hadde nesten svart hår da jeg ble født.

Magnus har mørkebrunt, langt, krøllete hår. Han har ikke mista noe, bare slitt litt av på bakhodet. Det har blitt lenger og mer krøllete etter hvert. Vi får masse kommentarer på det. :) 

Back
Topp