Håret..

LilleJenta

Gift med forumet
Har babyene deres mista hår?
Casper har begynt å miste hår...
Begynner å bli litt skalla oppå.
Virker ikke som han har mista noe bak ennå da.[:D]

Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer nytt.
Sikkert individuelt men...

Trur ho Sienna he mista litt hår, men ho he myyyykje å ta av da [:D]

Jeg husker ikke helt hvordan det var, men det er ihvertfall vanlig at de mister hår. Ida har mistet håret bak oppå hodet, der hvor hun ligger.... Ser litt rart ut når hun har litt lengre hår bak i nakken (hockey sveis...[:D]). Pytt-pytt det kommer jo tilbake!!

Som dåkke ser her.... [:)]

ORIGINAL: bss85

Som dåkke ser her.... [:)]

Oj, så mye hår - veldig fint!!! Jenta vår har ganske lite hår og i tillegg så mister hun deler av det.... [:D]

Hihi.. Takk [:)] 

Se på bildet under her...Kian er nesten skalla oppe på hodet. Det har endelig begynt å komme tilbake. Det vokser ganske raskt ut igjen. Ser forandring for hver dag faktisk.

Det er vanlig å miste hår i begynnelsen.. Håret begynner å stabilisere seg etter første leve år, var beskjeden jeg fikk fra legen på hS.. så det er nok normalt..

Tulla mi mister også håret oppå... ser nesten ut som om hun har fått "måne" [:D] Og så har hun masse i nakken [:D] Så søt atte....

Syns noen ganger at Kian ser ut som en gammel mann i babykropp[8D]
Samme sveis som bestefar.. hahaha og snart pappa[&:]

ORIGINAL: chello

nja ... hun har ikke mistet så mye. Virker som hun har gnidd det av. Men det er fortsatt rikelig med hår på toppen.
Litt tynn slitt på sidene liksom

Åh... så søt!  Nå ser jeg likheten mellom Lea og Lucas...  Spesielt øynene..

Magnus har tjukt, langt, mørkt, krøllete hår, og han har ikke mista noen ting, det har bare blitt lenger og mer krøllete. Alle sa til oss at han ville miste det, men det har ikke skjedd foreløpig, Kan jo skje ennå, da ...

Back
Topp