Håret mitt...

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Nå har det nesten stoppet å falle av, mister hvertfall myye mindre. Og så er håret blitt sååå tynt!! Jeg som hadde fin stor bob, og nå er det helt pistrete...! Wææææ :( litt morsomt er det da, for helt fremme har det begynt å vokse ut igjen, og jammenmeg får jeg vel sikkert snart pannelugg av det - haha! En egen liten hårkoloni i hårfestet!

ImageUploadedByBV Forum1375181432.658353.jpg
Se min nye pannelugg! Haha UFF!!

Huff. Samme som her. Vokser ut en liten lugg midt i sideskillen. Haha. Hadde hår til lenger enn midt på ryggen. Nå har jeg klippet det opp til skulderlengde. Sukk....

Mister like mye hår ennå jeg :( Har veldig tjukt hår og håpet det skulle tynnes ut litt nå som jeg mister så mye hår, men har ikke det ennå :( Søsteren min på 3 år lurte på om vi hadde hatt en hund på besøk når hu var her forrige uke :p

*Emma020213*
*på app'n*

Jeg røyter fortsatt som ei bikkje, men det gjør jeg til vanlig også..:p hjalp dog en del å klippe det opp til skuldrene og tynne det en del.:)

* okt08 og jan13 <3 *

Jeg mister fortsatt masse hår! Huff! Skulle egentlig til frisøren i morgen,men kom på nå at jeg har glemt å bestille time...bah :/

Hihi dere er så herlige :) godt vi er flere! Nå kan de fleste av dere trøste dere med at jeg fikk unge først, og at det derfor nærmer seg en slutt for dere alle :D hihi ;)

Jeg hadde håpet at graviditeten skulle gi meg krøller.. Noen får jo det! Men tynt, livløst hår er jo også noe da... ;)

❤25/2-13❤

Jeg hadde håpet at graviditeten skulle gi meg krøller.. Noen får jo det! Men tynt, livløst hår er jo også noe da... ;)

❤25/2-13❤
Hehe, samme her.. har så glatt og flatt hår at det er umulig å få gjort noe med det..

Med en hårtype som min vises håravfall kjempegodt, så jeg har gått til anskaffelse av shampo som skal hindre håravfall :) foreløpig ser det ut til å funke siden jeg ikke mister like mye, men ser det som en mulighet at jeg bare drar perioden ut i tid. Og da har man kanskje komt like langt??

Back
Topp