Håret mitt!!!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
ImageUploadedByBV Forum1370473929.328149.jpg

Det er snart helt borte ved panna!!! Er sånn på andre sida også, men ikke like ille som der jeg har tatt bilde! Var jo forberedt på å miste hår, men ikke i de mengdene som det er!! Kan jo lage parykk hver gang jeg børster det! Hjelpes!

Nei, huff da! Har akkurat begynt å.miste hår jeg, og i enorme mengder. Blir sikkert slik etterhvert jeg også, ble det i alle fall forrige gang. Heldigvis vokser det ut igjen, men er fryktelig kjedelig når man går rundt og ser ut som man har skabb...

Uff.. Jeg mister også mengder med hår:-/ håper det roer seg snart, hvis ikke må jeg klippe det!

Tror heldigvis det har roet seg her. Håper det roer seg hos deg også snart<3 Ikke mye gøy:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Her og har jeg mistet masse, men jeg har kjempe tykt hår, så har ikke merket at det har blitt tynt eller noe, men hvor lenge mister vi hår?

Jeg mister enda... Her er lillegull 4mnd og 11 dager... Hår over Alt!!! Ååååå så irriterende

Jeg mister også masse hår, hele tida, kan dra hånda gjennom håret og få med en hel parykk... Håper det gir seg her snart og, ikke mye gøy :p

Her og har jeg mistet masse, men jeg har kjempe tykt hår, så har ikke merket at det har blitt tynt eller noe, men hvor lenge mister vi hår?
Ei venninne av meg mistet så lenge hun ammet.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

jeg har også sikkelig tykt hår, så ble så overraska da jeg så disse flekkene! Resten av håret hverken vises eller kjennes det på...

Jeg har akkurat begynt å miste hår. Får jo fotbad hver gang jeg skal dusje æsj!

Begynt å miste masse jeg å, blir jo store viker:-O Så er det så fint første tiden når det begynner å vokse ut igjen:-P

Kjenner meg igjen her ja.. Jeg fikk nesten pannelugg da håret vokste ut igjen. Skulle gre fingrene gjennom håret i morrest og hadde hendene fulle av hår.. Æsj.
Mn det er jo ikke stort vi får gjort med det, så da får det bare stå til..

Back
Topp