Hårbleking!

Sirech

Elsker forumet
Jeg har tenkt å bleke håret mitt til jul, men så var det noen som fortalte meg at dette ikke var bra å gjøre mens man var gravid..

Hva mener dere?[:D]

så lengst du ikke lukter så mye på det ekke det no farlig!!! gjorde det i sv selv!"sniker meg stille ut igjen"

Blek i vei, bare pass på å luft litt innimellom hvis du kjenner lukta blir for tett[:)] Det er jo en liten huskeregel uansett egentlig[8D]

Okei, da blir det lysere hårfarge på meg til jul[:)]

Man kan jo fint jobbe som frisør når man er gravid, så litt farging/bleking en gang i blant er neppe farlig[;)]

jg jobber som frisør...Bare bleik det du..Men husk å luft:) Bleiking lukter intenst!!

jeg er frisør og det er ikke noe fartlig å farge eller bleke håret, men jeg merker som står med den lukta hver daq at det er lurt å ikke puste den inn får mye[;)]

Nå ble jeg litt usikker ettersom alle sier at det ikke er noen fare, men jeg mener jeg har lest at man ikke skal bleke håret under graviditeten fordi et eller annet kan gå inn i hodebunnen... Ikke at lukta skal være så ille, men rett og slett et eller annet stoff som går inn gjennom huden... Skal se om jeg finner igjen den artikkelen, og legge ut link!

Back
Topp