Håravfall

Lisanna

Flørter med forumet
Hei
Jeg lurer på om det er kun meg som sliter med å miste hår eller finnes det flere...
Har tatt vitaminer til gravide før jeg ble gravid og sliter med problemet siden ca uke 12-13
Det er jo vanlig å miste hår etter fødsel men når man er gravid?
Ble tatt blodprøve for å sjekke b12 vit og stoffskift, de var ok.
Noen tips hvordan å stoppe det?

Hei
Jeg lurer på om det er kun meg som sliter med å miste hår eller finnes det flere...
Har tatt vitaminer til gravide før jeg ble gravid og sliter med problemet siden ca uke 12-13
Det er jo vanlig å miste hår etter fødsel men når man er gravid?
Ble tatt blodprøve for å sjekke b12 vit og stoffskift, de var ok.
Noen tips hvordan å stoppe det?
Hva legger du i å miste hår?
Jeg har tykt langt hår og mister en håndfull hver gang jeg kammer håret, i tillegg faller det av litt ellers også. (Dette også når jeg ikke er gravid)

Hele leiligheten ser ut som kaos xsmile9, alle steder mine blonde hår. Har langt hår og nå er de blitt så tynne.
Når jeg besøkte min frisør sa hun at jeg har aldri hatt så løse hår. Og hun har klippet og farget mine hår i 15 år kanskje.

Hele leiligheten ser ut som kaos xsmile9, alle steder mine blonde hår. Har langt hår og nå er de blitt så tynne.
Når jeg besøkte min frisør sa hun at jeg har aldri hatt så løse hår. Og hun har klippet og farget mine hår i 15 år kanskje.
Oj..hadde ikke frisøren noen tips?
Har lest at mange ikke mistet hår i svangerskapet, men så mister en mye etter fødsel. Kanskje du opplever deter motsatte :)

Jeg mister masse hår jeg også[emoji57] Venninna mi er frisør og hun sa at det er hormonene som gjør det. føler det stikker frem småe babyhår overalt i hårfeste mitt[emoji85]

Frisøren mente og at muligens jeg begynte å miste hår tidligere enn de andre.
Jeg har aldri mistet hår så mye over lengre tid. Og alt var jo ok fram til uke 12.
Jeg bare håper at jeg slipper håravfall etter fødselen :)

Samme her, var til frisør idag og hun reagerte på hvor mye det var.

Mister mye hår nå, gjorde d under forrige svangerskap også :)

Mister mye hår nå, gjorde d under forrige svangerskap også :)

Hohhh da er jeg litt lettet.
Man snakker ikke s mye om hårtap under graviditet, bare om etter fødsel. Men siden det finnes flere da er jeg lettet. Jeg er glad jeg ikke er alene. Beklager:)

Mister alltid mye i svangerskapene. Og enda mer rett etter fødsel[emoji85][emoji85]

Jeg kan ikke gå med løst hår. Da fyker det hår av hodet hele tiden.

Jeg har mye MER hår, men mister dermed også mye mer! [emoji23] det kommer masse hår i sluket om dagen, foråsidetsånn!

Back
Topp