Håravfall

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Mange som har merka noe til det?

Her har jeg mista så mye hår nå, så jeg har nesten bare flekker oppi hodet, og hvis jeg drar håret bakover ser det ut som jeg har fått viker. Er skikkelig tynt og pistrete, og ikke minst tørt og ser ustelt ut. Føler meg skikkelig ufresh.

Begynte ca 2,5 mnd etter fødsel og har begynt å avta litt nå etter snart 4 mnd.

Oh yes! Mister enormt med hår.
Guttungen går å sier "mamma må ha parykk":P Det er ikke så gale altså,har veldig tykt hår..men nå er det liksom bare tynt.
Og det er tørt i tillegg.

Ja, mister fortsatt, har holdt på en god stund. Irriterende :)

Jeg mister mer enn normalt, men han så tjukt hår at det vises ikke :)

Mister enormt for tiden! Kan ikke vaske håret hver dag for å si det sånn, da blir jeg skalla til slutt...

Mister ikke så mye, men ble så tørt og mistet virkelig all sin glød etter fødselen så klippa meg endel

Veldig lite. Har brukt Nioxin shampoo, balsam og skum siden en måned før termin. Det er en kur som skal virke mot håravfall:)

Mister masse, men har mye så ikke krise.. Gir seg nok snart. For meg værst rundt 4 mnd

Nei, har heldigvis sluppet unna (*bankibordet*) men det har mistet all glans og er bare flatt og kjedelig.
Til gjengjeld så mistet jeg fryktelig mye hår i 2 trimester da...

Startet for ne måned siden og det mistes i massevis. Kan ikke dra hånden igjennom håret uten å sitte igjen med masse hår.. Røyter verre enn kattene, jo :O

Fikk anbefalt å ta vit-B for å stimulere hårveksten av hs

Back
Topp