Håravfall...

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
Dere som har vært gjennom dette før, hvor lenge varer håravfallet?!?
Jeg røyter mer enn jeg trodde var mulig. Hestehalen min er bare en pjuskete rottehale nå, får knapt strikk til å sitte i den :( Og selv om jeg har håret i strikk store deler av dagen, så må jeg til stadighet renske hendene og munnen til lille for hår. Vurderer snart å skinne meg :p
 
Pågikk til ca 6mnd syns jeg å huske, begynner å bli tynn i håret igjen nå :( har egen sveis med ammehår etter storebror hvis jeg tar det lange håret i strikk :(
 
Husker ikke hvor lenge det varte, men begynte å røyte sinnssykt rundt 3 mnd etter fødsel med begge to.
 
Med eldste varte det i ca 9 mnd! Trodde jeg skulle bli skalla.. Med mini nå klipte jeg meg kort etter fødsel, men røyter ganske så mye. Litt enklere å "blåse bort" korte hår enn å plukke laaange hårstrå :p
 
Kan ikke huske å ha røytet noe særlig før, men nå gjør jeg det. Ser mye ut, men merker det ikke på tykkelsen, enda hvertfall :p
 
Husker ikke helt, en plass mellom 7-8 mnd tror jeg. Begynner å bli tynn i håret jeg også:( spesielt i vikene.
 
Jeg merker det ikke jeg :p Merket bare at jeg fikk mye ekstra hår i graviditeten. Altså korte hårtuster.
 
Leste nettopp en artikkel der det sto det kunne vare opptil tolv måneder etter fødsel, en smule deprimerende :p
 
Hjelpes, jeg som har viker fra før av.. Gruer meg til håret mitt begynner å falle av!
 
Ja, huff spesielt vikene her også... Nå som endelig det jeg hadde mistet der sist hadde begynt å gro seg langt :(
Er 6 år siden sist, hadde glemt hvordan det var;) ser rimelig pistrete ut, får vel bare klippe av det lange håret mitt å begynne på nytt:)
 
Helt forferdelig. Hver gang jeg drar i håret kan jeg dra ut en hel haug med hår. Dusjen er full hver eneste gang. Det er vel det jeg må betale for å ikke ha mistet et hårstrå de 9 månedene jeg var gravid.
 
Helt forferdelig. Hver gang jeg drar i håret kan jeg dra ut en hel haug med hår. Dusjen er full hver eneste gang. Det er vel det jeg må betale for å ikke ha mistet et hårstrå de 9 månedene jeg var gravid.

Samme her :(
 
Mistet mye i svangerskapet, mister noe enormt nå... Ser snart ikke ut.. Gruer meg veldig til det vokser it igjen! Haha.. Piggsveis over hele hodet!
 
Mistet ingenting i svangerskapet, men røyter noe helt enormt nå!.. Driver og sparer lengden til vi skal gifte oss neste sommer, men hvis det fortsetter slik så må jeg nok ty til extensions eller parykk på bryllupsdagen:p
 
Godt å høre det er flere! Når jeg vasker håret, får jeg sååå mye hår mellom fingrene. Sluket blir helt tildekket med hår! Ammer ikke, her er det bare flaske.
 
Back
Topp