Håravfall...#"¤#"%¤#%

Kraaka

Gift med forumet
Er det mulig?? Her mistes det en trillion hårstrå i løpet av en dag... Helt forferdelig mye.
Har funnet ut at årsaken er at når vi gikk gravide så mistet vi ikke så mye pga hormonene.. og nå som vi ikke er gravide..og de hormonene ikke lenger er i kroppen så gjør det igjen til at det håret som SKULLE falt av i løpet av svangerskapet detter av nå.. ok... det er forsåvidt "greit".. men hallo.. Jeg har fått skikkelige viker...haha! *kremt* Har langt hår.. men har jeg det opp i strikk slik at litt av luggen henger ned er det er stort parti "over" luggen uten hår.. ser ut som en hentesveis light!

Flere som sliter med hårtap om dagen??

jaaaaaaaaaaaaaa......[:'(]

Gjort lenge... snart ikke mer igjen... :/ BLÆ

Ja, her også.. må rense børsten hver gang jeg har gredd meg..(Tørr nesten ikke gre mer..hehe)
Etter en dusj ser det ut som en druknet katt i sluket... sukk! Håper det gir seg snart.. Syns det er lange hår over alt om dagen. Plukker hår av Adrian og han har IKKE hår..hehe!

ah jaaaaaaaa,har gjort det kjempe lenge nå!![:@] har sånne små pigger ved panna,hoho det er naijs[:-] men virket som det hjalp på litt når jeg klippet meg,takk og lov for det for trudde jeg skulle ende opp skalla[8|]

ORIGINAL: Mari87

ah jaaaaaaaa,har gjort det kjempe lenge nå!![:@] har sånne små pigger ved panna,hoho det er naijs[:-] men virket som det hjalp på litt når jeg klippet meg,takk og lov for det for trudde jeg skulle ende opp skalla[8|]

Huff.. Her kommer det til å kruse seg i vikene når det vokser ut igjen.. kommer til å bli en stålullball på hver side av hodet...[8|] Får holde meg inne i fuktig vær..hehe!

ORIGINAL: Kraaka

ORIGINAL: Mari87

Huff.. Her kommer det til å kruse seg i vikene når det vokser ut igjen.. kommer til å bli en stålullball på hver side av hodet...[8|] Får holde meg inne i fuktig vær..hehe!

haha! tror jeg skal holde meg inne uansett vær jeg hvis det fortsetter å falle av i store mengder[8|] Snart får jeg ikke bruke dusjen mer for sambo må rense sluket etter meg hver gang omtrent,hihi[8D]

ORIGINAL: #Åsen#

jaaaaaaaaaaaaaa......[:'(]

Gjort lenge... snart ikke mer igjen... :/ BLÆ

ORIGINAL: Kraaka

Ja, her også.. må rense børsten hver gang jeg har gredd meg..(Tørr nesten ikke gre mer..hehe)
Etter en dusj ser det ut som en druknet katt i sluket... sukk! Håper det gir seg snart.. Syns det er lange hår over alt om dagen. Plukker hår av Adrian og han har IKKE hår..hehe!

Signerer alt her [&o]

Har også slitt med håravfall, har komt seg noe nå da. Tetter ikke sluken i dusjen lenger, heldigvis. Er det noe jeg ikke liker, så er det å rense sluken[&:]. Hår mellom fingrene er noe av det verste jeg vet.

"sliter" med hårtap her og. Men ikke at det gjör noe på hodet, har mer enn nok og ta av. Men jeg hater hår som ligger på badegulv og som havner i sluket. Er som å dra opp en våt katte fra sluket hver morgen jo[:-]

Ehem, så nå at jeg omtrent hadde kopiert innlegget litt lenger over her uten selv å väre klar over det[8D]

Ja her har det også falt av en god stund.Men nå holder det på å vokse ut igjen..(har fått noen fine viker[:'(])
Men det detter ut litt enda men så lenge det ikke er så mye,så får det vel gå[:)]

Mister myyyyye hår ja! Men har heldigvis mye å ta av, så merker ikke forskjell[:)]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Mister myyyyye hår ja! Men har heldigvis mye å ta av, så merker ikke forskjell[:)]

Sånn sett er det bra med mye og tykt hår[;)]

Mister også masse hår, men har ganske tykt fra før av. Man kan visst kjøpe et middel som stopper dette, en shampo eller noe. Hvis noen er interesserte så kan jeg skjekke opp hva den heter?[:)]

Noe heeelt sinnsykt!!! Jeg børster håret skikkelig før jeg dusjer, alikevel blir det mye hår i sluket. Hater hår som havner overalt, jeg har i grunn langt hår så syns så godt [&:]

Jeg også mister MASSE hår. Mistet masse i svangerskapet også jeg- å så sluttet jeg når hun kom ut, og nå mister jeg ekstremt mye. Har nesten ikke hår igjen[:-] [8|]

Back
Topp