hår?!

x1x~mini_me~

Glad i forumet
hvilke matvarer var det en skulle ha i håret for å få tilbake fuktigheten?! [&:][&:] smør? egg?! [&:][8D][:D]

egg har jeg hørt ja.. smør hørtes ikke helt digg ut...

olivenolje er bankers da! Kanskje ikke så langt unna smør når jeg tenker meg om, ha ha... [8D]

Takk for det!! [;)]

Olje i håret? blir veeeldig fett og umulig å vaske ut da? :S Jeg sliter nok med fett hår etter at jeg ble gravid så jg blir litt kvalm bare av tanken :p hehhe

mitt er så tørt, og blir kjempe fort fett!! [&:] blir gal!!! 

samme her, mister mye hår og [&o]

ORIGINAL: kajann

Det beste er nok å kjøpe en god hårkur hos frisør, eller på nettet, www.blivakker.no eller www.strawberrynet.com [:D] Det er mitt råd [:)]

Samme sier jeg....mye fint å få kjøpt som lukter litt bedre enn diverse matvarer.

anbefaler dere å kjøpe joico deep penerating reconstructor, den e bare knallbra :D
Men den lukker ikke skjellagene på hårstrået så du må avslutte med balsam.
Full av proteiner, noe håret elsker å få :)

Hilsen en frisør ;)

ORIGINAL: peachen

anbefaler dere å kjøpe joico deep penerating reconstructor, den e bare knallbra :D

Hilsen en frisør ;)

Takk for annbefalelsen, dette skal jeg prøve ut ihvertfal [:)]

Er det denne du mener peachen??? http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=3195

joico deep penerating reconstructor
ORIGINAL: peachen

Hilsen en frisør ;)

ikke bruk olje eller smør, det legger seg bare som en fet hinne utpå håret. ble nevnt noe om deep penetrating reconstructor, det er en protein kur. for å få fuktighet bruk joico intense hydrator, den er for tørt skadet hår. det aller beste er selfølgelig å bruke først deep penetrating reconstructor så intense hydrator!

Back
Topp